2012年7月5日

遊園必備 - 樂園指南 及 樂園時間表

平時去 香港迪士尼樂園 玩,一入到去,最重要就係拎樂園指南同時間表啦!不過,啲設施都已經熟哂,所以最主要都只係拎黎儲...  但係,黎到一個陌生嘅樂園,一張樂園指南同埋一張樂園時間表就顯得特別重要啦!日文、英文、繁體中文嘅版本我都拎齊哂,咁就萬無一失啦!




因為呢排剛剛試完自製樂園指南,所以順便講下摺法。佢地同我地香港現時嘅版本一樣,都係六摺。不過六摺前仲要先對摺,可想而之,真係好大張,我當日成日都拎唔穩。但係,佢地單頁個尺寸係比我地細返少少嘅。




樂園指南上有兩個表,清楚列明邊間商店係賣邊一種商品,同埋邊個餐廳係賣邊一個類型嘅食物,真係好方便!





咦!佢地都有新野開喎!係 卡通城 Toon Town 嘅Goofy Paint & Play House,即係可以同 高飛 一齊畫畫?!




佢地嘅樂園時間表係有名稱嘅,叫做 Today,如貼切。日文版本係彩色印刷。佢地每個月先更新一次,呢期有 Daisy 做封面。




其中一面就係介紹 迪士尼奇幻復活節 特備活動有咩節目。啲圖好靚!




而另一面就係講返節目時間嘅,但係我都係一隻字都唔識睇。XD




所以就要拎返一份英文同埋一份繁體中文嘅黎睇啦!不過就係黑白印刷...




最後想講嘅,就係封底啦。以下係兩個主題樂園本樂園指南嘅封底。可以見到,佢地真係有好多贊助商!




好多遊樂設施都有贊助商贊助,入口招牌上亦有註明。之後繼續分享樂園事物嘅時候,再俾大家睇睇啦!


沒有留言:

張貼留言