2012年7月7日

大同小異的 巴斯光年星際歷險

今次分享嘅,係一個香港都有嘅遊樂設施。黎到 明日樂園 Tomorrowland 入面嘅 巴斯光年星際歷險 Buzz Lightyear's Astro Blasters。既然黎到一個熟悉嘅遊樂設施,當然就要睇下佢到香港版本有咩分別啦!先講個名,無論英文定係中文譯名,都同 香港迪士尼樂園 嗰個無異。




但係個門口呢,就比香港嗰個嘅規模細好多,只係一個平常嘅入口。有啲畫同燈飾咁,冇咗香港嗰個巨型 巴斯 模型,比起上黎有啲遜色。




入到去等待區,就真係差唔多啦。都係有啲綠色小人嘅畫、巨型說明書佈置,同埋呢個對講機。




當然亦會有 巴斯 響到同各位太空巡邏員講解今次嘅任務!




假如你響 香港迪士尼樂園 玩過 巴斯光年星際歷險 的話,認唔認得以下呢幅畫呢?睇唔睇得出有咩分別?




冇錯!就係多咗啲分數響到啦!香港嗰到係冇顯示分數,要你自己發掘架!等待區啲佈置真係差唔多,但其實個面積就細好多,好快就去到上車嘅位置。




入面嘅佈局係同香港一模一樣!啲場景係一模一樣!唯一唔同嘅係,有啲分數設置係有少少差別,例如有部份菱形變咗三角形。唔知係唔係因為唔係自己主場嘅關係,我最後個分數好似差咗好多咁...  趁最後玩完等落車嘅時候就影下相啦!可以見到場景的確係同香港冇分別。




最後都係有等級表同埋 巴斯 多謝大家完成任務。




玩完出到去,就黎到一間以 反斗奇兵 做主題嘅商店。之前分享嘅嗰本 豆豆 X 綠色小人 筆記簿就係響呢到買架啦。其實大部份商品都可以響返 世界市集 嗰啲商店買到,不過我選擇響到順便買埋,因為我玩呢個嘅時候都已經幾夜,想慳返啲時間重玩啲好玩嘅遊樂設施。睇過 反斗奇兵 嘅你,一定唔會唔記得呢個場面!




「個爪決定邊個要走,邊個留低架!」「我被揀中咗啦!」




佢地個樣真係好搞笑!如果部機係真係可以玩嘅話,我諗我會試下!XD


沒有留言:

張貼留言