2012年7月9日

西部茶點招待 - 幸運黃金石小食亭

昨天試玩日,午餐我特登只係食咗啲小食,留肚黎一嘗呢個新園區嘅食物!去到下午4:30,衝咗去玩一次 灰熊山極速礦車 之後,我就黎到 幸運黃金石小食亭。




呢到賣嘅套餐全部都係一啲炸到好似黃金一樣嘅小食。每個餐會跟一支樽裝汽水,但因為我係唔飲汽水嘅,所以我叫咗個單點。我叫嘅係炸魚薯條,佢地用一張報紙造型筒裝住,我仲拎咗返屋企留念添!




有兩種醬汁提供,可以自己吱,分別係茄汁同埋他他醬。




個環境都唔錯,整得好有西部嘅氣氛,值得一讚!




食物都唔錯,好夠熱,個魚都幾好味,薯條就都返 火箭餐廳 嘅水準!除咗炸嘅野食之外,仲有沙律同埋一啲甜品可供選擇,等我下次再試下先!


沒有留言:

張貼留言