2012年7月8日

試玩後換上新主題背景, 迎接新園區開幕!

萬眾期待嘅 灰熊山谷,今個月14號就會正式開幕啦!由佢只係一塊平地,去到慢慢變成一個迷人嘅山谷,一路見證佢嘅誕生...  黎到呢一刻,真係有啲感慨,亦好想快啲可以入去一睹佢嘅真面目!




昨日終於都試玩咗,親身體驗呢個新園區嘅樂趣!仲記得,上一次 反斗奇兵大本營 試玩日,當我搭緊迪士尼線嘅時候,個心就已經響到砰砰跳,個腦就不斷幻想自己玩嗰啲新遊樂設施時嘅情景。其實我咁誇張嘅反應係情有可原嘅,因為第一次玩的確係最興奮嘅,面對自己冇見過嘅震撼場面,呢種新鮮感真係只能夠維持一次。當你玩第二次、第三次、第四次... 個感覺就已經係截然不同。

再趁呢個機會同大家分享一個關於我自己嘅小秘密。雖然去過樂園咁多次,但唔知點解,每一次當我決定好要去樂園之後,一係就係前一晚訓唔著,一係就係當日好早就起咗身。就算去到呢一刻,都仲係咁,每次都係咁;我都好想知背後嘅原因。可能,就連我自己嘅潛意識都深信,每一次入樂園玩,都係一個與別不同嘅體驗,都係一個值得期待嘅旅程...

好好彩,試玩日前一晚我訓到一個靚嘅覺!所以當日都好精神! 玩嘅同時,我仲影咗啲靚相,亦更新咗呢個Blog嘅背景主題啦!( 背景圖片仍然進行緊調整,可能會影響到大家正常瀏覽,響到講聲唔好意思!)


沒有留言:

張貼留言