2012年7月9日

在 灰熊山谷 之中尋寶...

灰熊山谷 最出名就係金。尋寶?就梗係尋金啦!不過又點會咁易就尋到金丫,而以下呢啲紀念品,就大家都可以擁有得到啦!




大家都知道我對熊仔係特別無法抵檔嘅!Duffy 啦,Pooh 啦,我已經俾佢地俘虜咗啦!而今次,我就俾 灰熊山谷 嘅呢隻 灰熊BB 吸引咗啦!佢嘅兩隻腳板上,就印有 灰熊山谷 標誌,以及 Grand Opening 字樣。





灰熊山谷 系列產品更加會有特別設計嘅價錢牌!




每一隻熊仔公仔,都會附上一本有關 灰熊山谷 嘅小故事圖冊 ( 咁似 Duffy 嘅!)。





我另外亦買咗一本簿同埋文件夾,因為我都有儲開筆記簿同埋文件夾嘅。




除咗預演日單張同埋響園區內派發嘅貼紙之外,最令我感到意外嘅係今個星期嘅樂園時間表,特別用上 灰熊山谷 標誌。




時間表入面,亦註明咗響 灰熊山谷 開幕後,反斗奇兵大本營 嘅遊樂設施唔需要再提早關閉,只係近 幻想世界 一邊嘅出口需要提早一小時關閉,而賓客就可以經 迷離莊園 通道離開。而家最令我期待嘅就係開幕當日嘅樂園指南,唔知會係點嘅樣呢?


沒有留言:

張貼留言