2012年7月9日

坐上 灰熊山極速礦車, 於整個園區中奔馳!

灰熊山谷 嘅重點遊樂設施,當然就係 灰熊山極速礦車 呢個過山車式嘅歷險啦!礦車嘅車軌橫跨整個園區,周圍都可以見到路軌嘅蹤影。





黎到入口啦,係一座紅色、充滿西部色彩嘅建築物。





呢邊就係礦車出發嘅地方,響歷險過程中,可以見到好多寫住「Shaft X」嘅標誌,係代表咗礦井嘅篇號,呢到就可以見到 Shaft 7。




呢個位仲可以見到一啲礦車佈置。




好啦,等我入去裡面,準備體驗掘金之旅先!




先睇下單人乘客嘅等待區先。有一啲運木車同埋鋸木工具。





單人乘客嗰邊唔係太多野睇,所以都係返返去一般等待區嗰邊啦!如果多人的話,就會用上呢啲戶外嘅等待區。




一入到屋入面,就會見到有好多大小不一嘅貨箱。




呢到亦放咗一個 Shaft 1 招牌黎紀念以前嘅一號礦井。




周圍嘅物品都印有 灰熊山採礦公司 嘅標誌。




之後就黎到一間工作室,有書桌同埋一大堆文件。




旁邊就有暖爐同埋狗仔 Lucky 嘅水兜同埋佢咬嘅骨頭。




之後就去到鋸木廠啦,亦即係單人乘客等待區見到嗰啲野。不過頭先啲相就係響戶外影,以下呢啲就係響室內影嘅。




入面有好多鋸木工具,我見到都唔知係咩黎。=_=





亦有一啲鋸木後嘅製成品,例如木條、車輪等等。





睇下上面掛住幾大條樹幹!好快,佢就會分割成不同的木製品!




呢到仲有一啲油漆,可以用黎幫啲木製品上色。




呢到亦可以望到剛才響出面見到嘅鋸木機器。




繼續向前行,黎到一間小型實驗室,有好多化學品同埋實驗工具。




呢到仲有一個槽,下面更加會有礦車經過!可能呢個就係一般礦工嘅入口。但係我地呢啲新礦工就要繼續行,去特別入口上礦車啦!




窗外可以望到一架又一架嘅礦車出發去尋金,好快就到我啦...





就到上車嘅地方啦!好緊張啊!




黎到上礦車嘅月台,發現一部蒸汽機,唔知有咩用呢?




上車啦!尋金之旅正式開始!





尋金過後,出口位置都有一啲佈置。




俾我發現有礦工好值得嘉許!識得廢物利用,用食完嘅罐頭黎裝工具!




假如你怕刺激,唔太想玩 灰熊山極速礦車 的話,亦都可以用另一個方法去體驗當中嘅故事。因為響 灰熊山谷 唔同嘅位置,都可以睇到礦車會經過嘅部份場景。第一個場景就係礦車墜落倒後行嘅位置,礦車會慢慢由蒸汽機拉上山頂。





點知,條鋼索突然斷裂,礦車隨即向後倒退!




而另一個場景就係火藥礦井。礦井入口掛上咗兩個警告牌。






而旁邊亦放咗好多炸藥響到。可想而知,呢到係幾咁危險!一列礦車倒行進入礦井,井內發生意想不到嘅事,引發爆炸,令礦車再度向前飛奔!




我覺得呢個過山車嘅刺激度係恰到好處,如果你係一個追求刺激嘅人,佢就未必能夠滿足到你啦...  但黎 迪士尼樂園 玩,講究嘅係主題同埋故事。而呢個過山車就充滿表現出一個完美嘅獨特故事。不得不提及嘅係,如果有機會,記得試下坐最後排,玩得過山車多嘅人會知道最後排係會最激,但我提議大家坐後排嘅原因唔係呢個,而係當礦車倒後行嘅時候,背後會超大風,好過癮!

當日有幸乘坐整個試玩時段嘅第一班礦車。歷險過後,礦車返到去車站。所有乘客、演藝人員都一齊拍手,響呢一刻,我覺得好感動...  唔知,今個星期六開幕嗰日,我又有冇機會再次體驗呢種令人感到嘅時刻呢...?


沒有留言:

張貼留言