2012年7月13日

在東京迪士尼樂園尋找復活蛋!

今年四月至六月,東京迪士尼樂園 舉行咗特別活動 迪士尼奇幻復活節。響活動期間,園內各處都放咗一啲 迪士尼朋友 造型復活蛋!雖然我就冇影哂咁多隻,不過都俾大家睇下啦!其實響其他文章內嘅部份相片都可以搵到呢啲復活蛋,所以大家都可以留意一下架。

卡通城 ─ 米奇、米妮




夢幻樂園 ─ 七個小矮人
( 呢到係香港都有嘅 白雪公主許願洞,佢地將原本嘅雕像換咗做復活蛋 )




夢幻樂園 ─ 皮諾丘、占美尼
( 占美尼 嗰隻特別細隻,配合返蟋蟀嘅太小,好得意!)




明日樂園 ─ 閃電王麥坤、哨牙嘜




明日樂園 ─ 綠色小人




探險樂園 ─ 史迪仔




探險樂園 ─ 小姐與流氓




西部樂園 ─ 西部裝唐老鴨




西部樂園 ─ ( 我唔識佢地三個,請問有冇人識呢... >_< )




響 迪士尼奇幻復活節 期間,樂園更加舉辦尋蛋活動。分兩個級別,一個係普通級,另一個係進階級,參加費用分別係500同埋1000日元。我本身想玩埋進階,但時間唔夠... 以下係普通級嘅尋蛋指南。




指南入面顯示咗園內所有復活蛋嘅位置,不過就唔會話你知係邊啲 迪士尼朋友。




玩法就係俾五張 迪士尼朋友 復活蛋造型貼紙,你要搵出佢地嘅位置,再貼落指南入面。




玩完活動就可以去拎獎品,獎品就係呢隻蛋啦,入面有啲小佩件。




因為入面啲佩件有唔同款式,所以換禮物時佢會俾幾隻你抽一隻。以下呢個就係原本包住隻蛋嘅包裝紙。





隻復活蛋入面有啲以復活節做主題嘅小貼紙,同埋有一個小復活蛋掛飾。





掛繩上面仲印有 迪士尼奇幻復活節 嘅活動標誌!




復活蛋掛飾嘅背後都有呢個標誌,色彩繽紛,好靚!




後尾我睇返個尋蛋指南,原來我抽到嘅呢隻係特別版黎架!我真係好運!




呢種小遊戲真係好過癮!有樂趣之餘,又可以慫恿自己留意一下樂園入嘅細節!我隱約記得細個去 東京迪士尼海洋 嘅時候都有差唔多嘅活動,估唔到維持咗咁多年!希望 香港迪士尼樂園 遲啲都可以推出一啲差唔多嘅活動啦!


沒有留言:

張貼留言