2012年8月8日

深入海底兩萬哩, 探索前所未見的珍奇事物...

終於都開始分享 東京迪士尼海洋 嘅重點遊樂設施,今次一共有四個。咦?四個?通常唔係有五大遊樂設施嘅咩?冇錯,不過其中一個,忿怒雙神 冇開咁解。而呢篇文章所介紹嘅重點遊樂設施,係我覺得比較遜色嘅一個,我諗,隨住新嘅 反斗奇兵瘋狂遊戲屋 開幕,呢個遊樂設施應該會跌出五強... ( 講起呢個新設施,我呢排都有上返佢地嘅官方網頁留意等待時間,好似今日咁,剛剛睇完,只係開放咗個半鐘,已經要等320分鐘,果然係人氣爆燈!)

呢個遊樂設施就係位於 神秘島 嘅 海底兩萬哩 20,000 Leagues Under The Sea 啦。聽個名就可以估到,佢嘅故事係講述一班探險家深入海底兩萬哩去探索珍奇事物嘅。




入口之前俾大家睇過啦,就係呢個圓形嘅通道,呢到仲吊住咗一架潛水艇喎!




呢到設計到好似一個基地咁,有好多機械,中間嗰個應該係升降機黎嘅。




除咗上面嗰個小型潛水艇之外,仲有一架大啲嘅,不過我地坐嘅將會係小型潛水艇。




嘩!睇下個等待區幾長!不過我覺得好少可會用到咁長,因為佢好多時都只係需要等5分鐘。




好啦!我地上船啦!我地架潛水艇嘅編號係318,外殼嗰啲鏽漬都整得幾像真。




潛水艇有好多顯示儀,其中一個係講水深嘅;我地已經好接近海底兩萬哩啦!




經過一次海底歷險後,我地返上水面啦,出口呢到好暗,整個遊樂設施嘅區域真係好似一個基地。




離開時會經過另一邊嘅等待區,真係好大,仲有啲裝飾添,不過嗰次就冇得近距離咁欣賞啦。




我諗,佢唔係太受歡迎係有原因嘅,其實響船上係要由窗口望出去嘅;不過嗰個窗口就比較細,令我唔能夠睇清楚整個畫面,最後個感覺就唔夠震撼...  但撇除窗口細呢個問題,佢啲佈置都整得好細緻,如果唔需要等太耐的話,都值得一看!


沒有留言:

張貼留言