2012年8月8日

從地心急衝而上, 脫離險境!

第二個重點遊樂設施同樣位於 神秘島,呢個園區內嘅兩個遊樂設施都係一啲神秘嘅探險之旅。我地剛剛去完海底,黎到 地心探險之旅 Journey To The Center Of The Earth,今次就要去地底啦!




相對起 海底兩萬哩,佢就受歡迎得多啦,平均等待時間都需要45分鐘。所以,響正式玩之前,最重要嘅,當然就要拎 Fastpass 啦!呢到啲機整到好似鍋爐咁。我冇影到呢個遊樂設施嘅嗰張 Fastpass,不過大家放心,我有影到之後兩個重點遊樂設施嗰啲,大家總有機會可以一睹 東京迪士尼渡假區 Fastpass 嘅真面目!嘿嘿!




只係剛剛入去等待區,就已經可以見到火山熔岩嘅蹤影,睇起上黎好熱啊!




呢到就設計成好似一個實驗室咁,有好多實驗用具,一定係用黎研究一啲響地底搵返黎嘅野啦!




我地要坐升降機先可以落到去地底深處嘅月台,之後先可以上車,展開探險之旅。




升降機入面係咁樣嘅,又係有一啲顯示儀;仲有一個通風口,啲脫色嘅效果又係整得好像真!




黎到地底深處,可能因為呢到夠熱啦,啲水都變咗做溫泉,不斷噴煙...  另一方面,呢到睇起上黎係架空嘅,望落去見唔到底,感覺上好似仲有好深咁...





黎到地底,又邊有可能會興建到完整嘅架構,周圍都只係簡單用鐵柱支撐住。




玩完之後,出口呢到係一條迴型嘅樓梯,周圍都係鐵枝;我真係覺得啲鏽漬整得好正!




我以前睇過一套同呢個遊樂設施同名嘅電影,玩嘅時候對某啲場景都有啲印象;但最深刻嘅,就係我地要逃離險境,之後突然急衝,衝咗出戶外,好大風,好過癮!不過我最愛嘅遊樂設施都唔係呢個,咁究竟係咩呢?得返兩個啫,下次分享時咪會知道囉!XD


沒有留言:

張貼留言