2012年8月8日

一對穿上了春日巡航裝的 Duffy 和 ShellieMay!

東京迪士尼海洋 除咗作為 Duffy 聖地,同時亦有全球獨家嘅 ShellieMay迪士尼小熊。ShellieMay 其實係一隻女仔嘅迪士尼小熊黎嘅,同 Duffy 好似樣,不過都有少少唔同嘅。其實我本身都猶豫緊買唔買好,因為我自己對 ShellieMay 不太感興趣;不過,媽媽之後就話:「獨家喎!咁都唔買?最多我買一隻俾你啦!」所以,最後就我買一隻 春日巡航裝Duffy,媽媽就買一隻 春日巡航裝ShellieMay,湊成一對。

咁  ShellieMay 同 Duffy 究竟有咩唔同呢?等我望真啲先!最主要就係 ShellieMay 啲毛係有少少粉紅色嘅;以及眼睛邊緣係淺藍色,同埋有眼睫毛。大家留意一下,平時啲 Duffy、ShellieMay 熊仔係合埋口嘅,而呢一對個笑容係少少打開口嘅。




另外,佢地屁股上嘅 米奇 頭型圖案都有啲唔同架!Duffy 嘅響左邊,ShellieMay 就係響右邊。




睇完隻熊仔個身,之後就睇返呢套春日巡航裝有咩特別先!Duffy 嗰頂帽有啲似一頂農夫帽,中間仲有一個代表 Duffy 嘅「D」字。




件衫就係一件冷衫黎嘅,又係有一個「D」字嘅徽章,Duffy 著起上黎睇落好斯文啊!




件衫係連住隻熊仔嘅,冇得除落黎,可以話係 春日巡航 活動嘅特別版啦。既然係特別版,就連個招牌都有唔同架!招牌換咗做綠色,上面亦有一啲有關春天嘅圖案。




至於背面就係今次 米奇和Duffy的春日巡航 特備活動嘅標誌。




至於女仔 ShellieMay 呢,套衫以粉紅色為主,頭上戴有一個頭飾,仲有一朵花響上面架!




除咗頭飾上有花朵,仲有一條由花朵組成嘅頸飾,旁邊仲有一啲貝殼添!




招牌上就寫有「ShellieMay The Disney Bear」嘅字樣;同 Duffy 一樣,招牌上都有春天圖案。ShellieMay 原本個招牌都係淡啡色嘅,而呢個春日巡航特別版就係黃色嘅。而背面都有活動標誌。 





呢對春日特別版熊仔,除咗有附送原先嘅 Duffy、ShellieMay 故事冊之外,仲有一個春日巡航牌。




之前就同大家分享過日文版 Duffy 故事冊同香港版有咩唔同,今次就同大家一齊睇下 東京迪士尼海洋 獨有嘅 ShellieMay 故事冊有咩特別啦!上面張相可以睇到封面就由 米奇、Duffy,換上咗 米妮、ShellieMay。而故事冊嘅第一頁,就同樣係有位置俾呢隻熊仔嘅擁有者寫上自己嘅名字黎做個記念嘅。




啲圖嘅介紹又係用日文寫嘅,又要玩看圖估故事。=_=至於最後就有一張 Duffy 同埋 ShellieMay 一齊坐響到嘅圖片,亦都終於有一句英文...「You can be friends with Duffy and ShellieMay, too! 」大家都可以同呢兩隻熊仔做朋友架!




呢一對 Duffy、ShellieMay 嘅大小屬於係我所稱嘅 小Duffy,即係同 愛神Duffy 一樣。咁又等我拎呢隻 春日巡航Duffy 同 愛神Duffy 比較一下啦!大小其實真係差唔多嘅。




不過就同之前 大Duffy 一樣,腳掌上嘅圖案,東京 Duffy 又係深色過香港 Duffy 少少嘅。




好啦!佢正式加入我地嘅 Duffy家族,成為第六個成員!今次亦首次有 ShellieMay 加入,真開心!


沒有留言:

張貼留言