2012年8月11日

記載著 Duffy 故事的明信片套裝

好啦好啦,我終於執完房啦!放心,我應承大家,呢幾日補返數,出多啲文章!首先繼續分享 東京迪士尼海洋 嘅商品,當然都係以 Duffy 為題架啦!今次係明信片套裝!其實佢有兩款,一款係只係得 Duffy,另一款就有埋 ShellieMay 嘅,我就揀咗 Duffy 版。




呢個原本用黎裝住啲明信片嘅盒仔,可以拉開後面啲紙板,變成一個相架。




而呢一套明信片套裝入面總共就有八張不同嘅明信片,講述咗一個屬於 Duffy 嘅故事。不過呢個故事就唔係 Duffy 點解會出現嘅嗰個故事,而另一個全新嘅故事。




我特別Scan咗啲明信片,同大家分享一下呢個關於「Duffy Brings Love」將愛傳來嘅故事。原本嘅包裝上係有逐張逐張用英文介紹嘅,我將佢翻譯返做中文啦!

1 ----- 米妮 正在為情人節準備朱古力,而 Duffy 就盡佢最大嘅能力幫忙。 ( 幫忙偷食? XD )




2 ----- Duffy:「呢封信係 米妮 俾你架!」米奇 笑著回應:「唔該哂你啊,Duffy!」




3 ----- 多得 Duffy 嘅幫忙,米奇 同埋 米妮 一齊渡過咗一個好開心嘅時光。




4 ----- Duffy 亦希望所有人都可以渡過一個開心嘅時光,佢好興奮咁歡迎大家。




5 ----- 之後,就輪到 米奇 為白色情人節準備朱古力,Duffy 亦盡佢最大嘅能力幫忙。




6 ----- Duffy:「呢封信係 米奇 俾你架!」米妮 笑著回應:「唔該哂你啊,Duffy!」




7 ----- 多得 Duffy 嘅幫忙,米奇 同埋 米妮 一齊渡過咗一個好開心嘅白色情人節。 




8 ----- Duffy 亦希望所有人都可以渡過一個開心嘅白色情人節,佢好興奮咁歡迎大家。 




呢個就係一個關於 Duffy 將愛意傳來嘅故事,唔知大家覺得呢個故事點呢?不過就算個故事唔能夠吸引到你,相信你都會俾啲咁靚嘅畫吸引到;畫中嘅場景更加係黎自現實中 東京迪士尼海洋 內嘅 Cape Cod 區域架,所以好有親切感!遲啲會再講多啲呢個區域,如果想知道更多的話,就記得留意啦!:)


沒有留言:

張貼留言