2012年8月11日

印第安納瓊斯冒險旅程: 水晶骷髏頭魔宮!

我都好似未試過直接放個遊樂設施個名上去做標題就算,今次係第一次。我今次直接放個名係因為我覺得佢個名好長,好搞笑,好似都冇咩遊樂設施個名會咁長!XD  黎到第三個重點遊樂設施,Indiana Jones Adventure: Temple Of The Crystal Skull;呢個遊樂設施係根據返同名電影黎設計嘅,一睇個名就知道係關於一個驚險刺激嘅旅程啦!所以佢係位於 失落河三角洲 嘅,而呢個遊樂設施嘅神殿亦成為呢個園區嘅地標。




唔知大家有冇睇過呢套電影呢?我就未睇過啦,如果睇過先黎玩,應該會更加有趣!呢個故事係講述 Indiana Jones博士 想尋找呢個魔宮入面嘅 青春之泉,但係響魔宮入面喚醒咗守護神 水晶骷髏頭,因而獨發魔宮內一系列嘅機關。而 Indiana Jones博士 就要帶領我地一班探險家離開險境!




寫咗咁多篇關於東京兩個樂園嘅文章,黎到呢一刻,大家終於都可以一睹 Fastpass 嘅真面目!整體黎講同香港都冇咩大分別,不過最底就有一段關於呢個遊樂設施嘅日文提醒字句。雖然我唔係好識日文,不過大概都估到係咩意思,係叫你將啲物品放響座位前嘅儲物袋。




周圍都佈置得好有神秘感,底下嘅火柱令到神殿睇起上黎更有氣勢!




響故事角度黎講,呢個神殿都都應該存在咗好耐啦,所以都有一啲日久失修嘅跡象。




入到去神殿裡面,有好多石像,令到整個氣氛變得更加詭異...





嘩!有好多骷髏骨啊!係咪提示緊我地應該走人...?唔得!作為探險家,係唔可以咁易放棄架!




響等待區繼續行,感覺愈黎愈神秘。大家可以留意一下啲石磚,有啲特別加上流水效果,好逼真!




呢到亦設立咗一個工作枱,相信係用黎研究同埋部署好尋找寶藏嘅方法。




經過一系列嘅等待區佈置之後,就可以登上越野探險車,開始探險旅程!旅程途中同之前介紹過嘅 加勒比海盜 一樣,都係有一啲整得好似真人嘅人像。 不過我覺得最正嘅,係一啲你估唔到嘅場景同效果;突然左搖加擺、加速、退後,好刺激!

我最鍾意玩呢啲結集故事同埋刺激兩種元素嘅遊樂設施,可以體驗一個驚險、有趣嘅旅程。但係呢兩日玩呢啲較刺激嘅遊樂設施時,有一個擔憂... 就係怕我個袋入面嘅兩隻 Duffy 會飛出黎,係嘅話咁就大件事啦!所以我整個過程都會用隻腳夾實佢地,哈哈!

而家只係剩下最後一個我最愛嘅遊樂設施啦,佢嘅故事真係好吸引... 下篇文章繼續分享!


沒有留言:

張貼留言