2012年8月13日

進入撲朔迷離的高塔酒店, 詭異的事將要發生在你的身上...

抱歉,又要大家久等,不過呢幾日唔知點解都覺得好累,所以冇咩精力寫文章...  但今日,好榮幸為大家獻上,呢個Blog嘅第三百篇文章!特別開心嘅係,剛好呢一篇將會分享我響 東京迪士尼海洋 入面最愛嘅一個遊樂設施!事不延遲,為大家送上呢個關於 驚魂古塔 Tower Of Terror 嘅故事...

美國海濱 內有一座高塔,散發住濃厚嘅詭異味道... 佢就係著名嘅 高塔酒店 Hightower Hotel;佢曾經都擁有過一段光輝嘅日子,但黎到今日,昔日嘅光芒經已淡化;換上嘅,係一個又一個嘅恐怖傳聞,令呢間荒廢咗嘅酒店變得愈黎愈神秘...




呢啲恐怖嘅傳聞,甚至連各大傳媒都爭相佈導;可想言之,呢間酒店響當時的確係舉足輕重。




日益增加嘅恐怖傳聞加上媒體佈導,激發起一班充滿好奇心嘅訪客進入日久失修嘅酒店入面探險。好可惜,從來都冇人能夠向大家講出酒店內所發生嘅事以及內裡嘅現況;相反,每一個入去探險嘅訪客,只能為呢間酒店增添另一個恐怖傳聞...




為咗避免更多悲劇發生,呢個城市嘅市政府,只好決定封鎖呢間酒店,唔再俾人入去...




曾經令人憧憬到訪入住,再變得令人聞風喪膽嘅 高塔酒店,慢慢亦響人們嘅腦海中被淡忘...  時間慢慢咁過去,酒店外嘅古老大鐘亦如常轉動,雖然已經冇人再記得呢間酒店嘅恐怖,但事實上,酒店內嘅詭異事件依然響暗地裡存在,從來都冇消失過...




事隔十幾年,不同嘅探險者再次出現,希望進入酒店裡面一探究竟。大家都已經唔記得以前發生過嘅事,忽略咗呢間酒店嘅潛在危險;甚至連新嘅市政府都忽略咗,竟然決定解封酒店,舉辦探險團,帶領一眾訪客進入酒店內探索。呢一日,到樣俾好奇心蒙蔽理智嘅我亦黎到呢到,獲得一張 高塔酒店探險通行證。




響酒店周邊設置咗長長嘅等待區,咁就証明咗都有好多同我一樣嘅人,想入去酒店內睇清楚。




究竟酒店入面有啲咩呢?入到去又會發生咩事呢?我不斷幻想,不斷產生不同嘅疑問。同一時間,我靜候時間嘅流逝,期待著通行證上所顯示嘅時間慢慢來臨...

終於,時間到啦,踏入 高塔酒店,首先黎到嘅地方自然就係酒店大堂。估唔到過咗咁多年,大堂內嘅佈置大部份都完整無缺,吊燈依然亮著。置身大堂之中,就好似能夠感受到呢間酒店十幾年前嘅嗰種輝煌,嗰種虛撼嘅場面。




不過,華麗當中,各種精緻嘅傢俱、擺設,卻滿佈塵埃 ,令人開始回想 高塔酒店 嘅另一面...




一棵棵曾經茁壯成長過嘅植木,呢一刻亦已經凋謝,突顯出呢間酒店嘅詭異、悽美...  




酒店嘅主人叫做 高塔先生;作為一位收藏家,佢經常會去到世界各地搜羅珍奇異寶。佢去過嘅地方多不勝數;響酒店大堂內,亦可以見到一啲關於佢去探索嘅壁畫。而酒店各處都擺放咗佢拎返嘅收藏品,令 高塔酒店 化身為 高塔博物館...




而詭異嘅事,亦係從呢位主人嘅離奇消失而展開序幕...  唔知由邊日開始,就已經再冇人見過呢位酒店主人,酒店內亦開始傳出一個又一個嘅恐怖傳聞。高塔先生 遺下俾我地嘅唯一線索,就只係一幅相,一幅佢消失前最後影嘅相。




高塔先生 嘅興趣,就係要擁有眾多獨一無二嘅收藏品;事實上,正正就係呢個嗜好令佢招來橫禍。有一次,佢去到非洲,搵到一個細小嘅圖騰木雕像;而呢個木雕,就成為咗佢最後一件收藏品...  原來響呢個木雕入面,存在著一種死亡咒語;當雕像黎到酒店嘅一刻,咒語就已經覆蓋整間酒店。

高塔先生 拎住呢個木雕,去到酒店嘅頂樓,亦即係佢嘅辦公室,將木雕放好響枱上面。突然,木雕發出恐怖嘅笑聲,一閃,咒語啟動;升降機槽隨隨打開,一股魔力將 高塔先生 推入去...完成咗佢第一個任務,咒語並無停落黎,反之繼續向酒店內嘅每一個人落手,直至再無其他目標...

今日我地入到黎呢間被咒語纏繞嘅酒店,就成為咗圖騰木雕嘅新目標;當我地坐響升降機入面,慢慢向上攀升,雕像再一次現身,向我地展現佢邪惡嘅笑容...  升降機繼續攀升,一陣刺眼嘅光芒響一瞬間之中散發出黎;響我地眼前嘅,竟然係 東京迪士尼海洋 嘅樂園景觀;呢一次,會唔會係我最後一次望得到陽光呢?

當我尚未睇清眼前景色嘅時候,升降機毅然墮落,我地再次返返去黑暗之中;雕像終於要出手啦...  升降機反覆攀升、墮落;眾人都發出悽厲嘅尖叫聲,而我卻不斷嘗試感受自己嘅心跳聲...

升降機停咗落黎,升降機門響我地面前打開。原來,經過多年嘅沉睡,魔咒嘅威力竟然退步咗。我地呢一班幸運嘅訪客,從木雕嘅魔爪之中逃走咗出黎...  離開升降機,我地經過一間間酒店內部嘅工作房,最後黎到 高塔酒店 嘅游泳池。




不過,呢個游泳池經已被改裝成一間紀念品店,但原有嘅搞鬼告示就得以保存落黎。




假如你有機會獲得一張 高塔酒店探險通行證 的話,你會選擇入內一探究竟嗎?


沒有留言:

張貼留言