2012年8月14日

經歷300篇文章後有感而發...

多得呢一次嘅 東京迪士尼之旅2012,俾到我有機會寫更多文章同大家分享...  昨日就已經為大家誠意獻上第300篇文章,一個由小弟重新演繹嘅 東京迪士尼海洋 驚魂古塔 故事。

原來響轉眼間,300篇大大小小、不同主題嘅文章響過去十個月慢慢誕生。對我黎講可以話係一個壯舉,因為之前都講過,我自己好多時都三分鐘熱度,好易就會失去恆心。但係,一份對迪士尼嘅愛,促使我上年開始寫Blog,亦令我能夠將呢一份動力維持到今時今日。




其實,我細細個嗰時,就已經好似就同迪士尼結下不解之緣...  三歲時爸媽帶我去到 東京迪士尼樂園;再大個小小,佢地又帶我再去 東京迪士尼海洋;到十一歲嘅時候,又再有機會去訪 巴黎迪士尼樂園渡假區;之後到咗2005年,香港迪士尼樂園開幕:再去到2007年擁有第一張屬於自己嘅 全年通行証。

剛剛好簡略咁睇返過去嘅300篇文章,每篇都記載咗我內心嘅感覺,每一篇都有佢嘅意義。再此,我亦要多謝各位一直睇呢個Blog嘅朋友,多謝你地肯花時間去用心睇我所寫嘅野;除咗對迪士尼嘅愛,你地每一個嘅支持,你地嘅每一個回應,都係對我嘅一份鼓勵!

但事實上,有一個問題一直都存在著響我嘅心裡面,就係文章主題嘅問題...  響平日,如果唔係有一啲特別事發生 ( 例如我去咗 東京迪士尼渡假區 ),其實我係冇咩好寫。=_=  所以我呢排開始構思:咁響一啲淡季、平靜嘅日子,呢個Blog可以點樣生存落去呢?我自己有啲咩長處呢?寫故事、整下圖、影下相咁樣。唔知呢啲小技能用唔用得著呢?

迪士尼黑色世界2012 過多大約一個月就開始啦,所以我暫時都唔洗太擔心冇野好寫嘅...  不過無論點都好,我相信響不久嘅將來,呢個Blog將會出現更多元化、更多面性嘅文章!希望咁多位朋友可以繼續支持小弟嘅呢個Blog啦!多謝各位!:)


沒有留言:

張貼留言