2012年8月14日

在遊戲中遇見似曾相識的列車?!

好啦,漫長嘅暑假,除咗有時去下樂園玩、出下街、去游下水之外,仲有咩好做呢?正常都係呆響屋企對住個電腦啦...  如果唔計寫Blog,咁對住部電腦又可以做啲咩?當然係打機啦!之前都分享過一系列我鍾意玩嘅電腦遊戲,今次再同大家分享另一個。呢個遊戲叫做 Cities In Motion 流動的大都市,我嘅任務就係要幫不同嘅城市設計運輸網絡。

但今次我想同大家分享呢個遊戲嘅主要原因,係我響入面見到一架似曾相識嘅單軌列車!我昨日先響網上下載咗一個新的遊戲延伸套裝,其中一樣新加嘅就係可以興建單軌鐵路系統。當我興建完一條路線之後,就去買列車啦,點知俾我發現以下呢一種列車!




咦!真係好熟面口喎!如果您有睇開我東京之旅個旅程分享的話,可能會記得我之前講過呢種車。就係響 東京迪士尼渡假區 入面嘅單軌鐵路系統,迪士尼渡假區線 啊!之後上網睇資料,原來遊戲入面嗰架列車的確係依照 迪士尼渡假區線 列車黎設計,唔怪得咁似啦!能夠響玩電腦遊戲嘅同時見到一架熟悉嘅列車出現,真係特別有親切感!

最後,送多一張相俾大家。身為香港人嘅您,應該可以認得出以下呢個列車嘅!哈哈!


沒有留言:

張貼留言