2012年8月14日

首次入住迪士尼酒店, 在酒店中渡過生日!

今日啲文章都係文字多過圖片,希望大家見諒,聽日講返 東京迪士尼海洋 嘅時候就唔會咁架啦!講返呢篇文章先,呢篇文章,可以話係一個預告,同時記錄低我呢一刻嘅興奮心情!

而家時間倒流,返返去東京之旅出發之前!其實之前都同大家分享過呢件事架啦...  為咗慶祝我考完公開試,所以媽媽考慮過響 東京迪士尼渡假區 嘅嗰幾日入住迪士尼酒店。後來因為價錢太貴,以及太難訂房,所以佢就打消咗呢一個念頭。但換來嘅係,佢應承我,今年我生日時會同我去住一晚 香港迪士尼樂園渡假區 嘅酒店啊!由細到大都好鍾意迪士尼,先後亦有幸到訪過不同嘅迪士尼渡假區,不過就從未住過迪士尼酒店。今年生日能夠有機會入住迪士尼酒店,真係特別開心,特別興奮啊!




亦因為咁,我響五月 奇妙處處通 續証時,亦特別揀咗白金卡會籍,可以享受更多酒店生日優惠!前排我就響網上訂咗房,之後再打電話訂埋晚餐自助餐啦!( 當晚仲要有 廚師米奇 出黎影相!) 相信今次必定會係一個史無前例嘅奇妙體驗,好期待啊!

其實今年生日對我黎講仲有特別意義,因為我今年就18歲,大個仔啦!( 雖然我唔想大個仔 =_= ) 9月就要變成一個真正嘅成年人,真係有啲感慨...  雖然係咁,但我嘅內心依然會保持童真架!XD


沒有留言:

張貼留言