2012年8月15日

Duffy X ShellieMay 電話繩毛公仔!

屬於我嘅第二對 Duffy 同埋 ShellieMay 毛公仔,係一對電話繩黎嘅。其實,我原本都係冇諗住買呢一對電話繩,響 東京迪士尼海洋 當日都冇買到;但之後返到黎香港,見到媽媽買咗呢一對,覺得細細粒都幾得意,所以就哀求佢俾我!XD  最後我當然成功據為己有,但就要俾返錢佢;所以正確啲黎講應該係向佢「買」返黎。

呢一對電話繩毛公仔係中國製造嘅,我覺得質素就好似比起越南製造較為參差...  平時我好唔鍾意人地話 Duffy 似馬騮,但今次我自己都忍唔住,呢一隻真係整得好似馬騮!=_=




我想要佢地嘅另一原因,係因為之前嗰隻毛公仔響著住春日裝嘅,我想要一隻原裝嘅 ShellieMay。呢一隻原裝 ShellieMay 有一個細小嘅蝴蝶結頭飾戴住響頭上面,都幾靚架!




咁您又覺得呢隻原裝 ShellieMay 可愛啲丫,定係之前嘅春日裝 ShellieMay 得意啲呢?


沒有留言:

張貼留言