2012年8月28日

完滿落幕 - 奇妙紀念幣, 回顧整個 東京迪士尼渡假區 旅程!

真係黎到最後一篇關於 日本迪士尼之旅2012 嘅文章啦,我亦特別安排最後一篇先講紀念幣。因為睇返每一個紀念幣,就可以記返起響 東京迪士尼渡假區 見過嘅野,可以話係一個小回顧...




不過正式講紀念幣之前,同大家分享一下響 東京迪士尼海洋 買返黎嘅 奇妙紀念幣收藏簿 先啦!




同樣係用咗 米奇和Duffy的春日巡航 活動圖片黎設計,至於背面就係 藍色行李箱。




呢本收藏簿可以放到30個 奇妙紀念幣,不過我響整個渡假區入面只係整咗26個啫。




唔知大家有冇響 香港迪士尼樂園 買過呢一種收藏簿呢?有的話,應該會知道收藏簿會附送貼紙。呢啲貼紙嘅作用係俾你寫上每一個 奇妙紀念幣 嘅名稱,之後再貼上去;呢一本都有呢種貼紙。




另外,亦附上 米奇和Duffy的春日巡航 特別版 東京迪士尼海洋 地圖,樂園內冇得免費拎架!




地圖上顯示咗整個樂園內所有關於 Duffy 嘅景點,可以話係為 Duffy 粉絲貼身設計!





好啦,講返呢篇文章嘅主角,奇妙紀念幣。我特別Scan哂每一個紀念幣,俾大家可以睇得清楚啲!呢26個 奇妙紀念幣,分別係響 東京迪士尼樂園、東京迪士尼海洋 以及 迪士尼渡假區線 整嘅。


1)  東京迪士尼樂園 - 世界市集 - 便士拱廊 - 米奇




2)  東京迪士尼樂園 - 夢想樂園 - 小熊維尼獵蜜記 - 小熊維尼 & Pignet




3)  東京迪士尼樂園 - 探險樂園 - 提基神殿 - 史迪仔




4)  東京迪士尼樂園 - 明日樂園 - 巴斯光年星際歷險 - 綠色小人




5)  東京迪士尼樂園 - 明日樂園 - 怪獸公司迷藏巡遊車 - 阿Boo




6)  東京迪士尼樂園 - 明日樂園 - 怪獸公司迷藏巡遊車 - 大眼仔米高 




7)  東京迪士尼樂園 - 西部樂園 - 巨雷山 - 唐老鴨




8)  東京迪士尼樂園 - 西部樂園 - 巨雷山 - 米奇




9)  東京迪士尼樂園 - 卡通城 - 奇奇帝帝橡樹屋 - 鋼牙奇奇 & 大鼻帝帝 




10)  東京迪士尼樂園 - 迪士尼復活節奇幻世界 - 米奇




11)  東京迪士尼樂園 - 樂園開幕二十九週年紀念 - 米奇 & 米妮 
( 突然有感而發...  唔知道當我地等到 香港迪士尼樂園 29週年,同而家會有咩唔同呢?)




12)  東京迪士尼海洋 - 地中海港灣 - 海岸廣場 - 皮諾丘




13)  東京迪士尼海洋 - 神秘島 - 海底兩萬哩 - 米奇




14)  東京迪士尼海洋 - 美人魚礁湖 - 海底王國 - Mo仔 & Squirt




15)  東京迪士尼海洋 - 阿拉伯海岸 - 茉莉公主的飛天魔毯 - 阿拉丁 & 茉莉公主




16)  東京迪士尼海洋 - 失落河三魚洲 - 水晶骷髏頭魔宮 - 史迪仔

 



17)  東京迪士尼海洋 - 晚間水上表演 Fantasmic! - 魔法師米奇 
( 雖然冇睇到,但係呢個紀念幣有我最愛嘅米奇魔法師造型喎!點可以唔整!)




18)  東京迪士尼海洋 - 美國海濱 - CapeCod 漁村 - Duffy




19)  東京迪士尼海洋 - 美國海濱 - CapeCod 漁村 - ShellieMay




20)  東京迪士尼海洋 - 米奇和Duffy的春日巡航 - 米奇 & Duffy




21)  東京迪士尼海洋 - 米奇和Duffy的春日巡航 - 米妮 & ShellieMay




22)  東京迪士尼海洋 - 米奇和Duffy的春日巡航 - Duffy & ShellieMay & 燈神




23)  迪士尼渡假區線 - 東京迪士尼樂園 車站




24)  迪士尼渡假區線 - 東京迪士尼海洋 車站 




25)  迪士尼渡假區線 - 迪士尼渡假區正門 車站  




26)  迪士尼渡假區線 - 海濱 車站   




日本迪士尼之旅2012 呢幾個分類最後都完滿落幕啦...  好多謝各位朋友由我出發前一直睇到而家...  整個旅程唯一有啲失落嘅,始終都係唔夠時間玩 東京迪士尼海洋,錯過咗好多野...  不過整體黎講,今次係一次好難忘嘅體驗,亦係我懂事後第一次去到外地嘅 迪士尼主題公園。今次唔止係去玩,同時係去增廣建聞;而作為一位迪士尼Fans,亦令我更加深入了解 迪士尼 文化。

響 東京迪士尼渡假區 入面,我見識到好多野,體驗咗好多野;不過講到最特別呢...  就係第一次嘗試響外地自己一個人玩,一個人響 東京迪士尼樂園 入面同 Duffy 佢地玩咗一整天。

而家我已經心郁郁,想再去啦!>_<   我而家諗緊,過多兩三年後再嘗試自己一個人去旅行!其實我好著數,生日嗰日玩完之後留多一晚,9月4日,又可以加入 東京迪士尼海洋 週年慶典!咁就一次過可以體驗兩種不平凡嘅經歷!不過而家我首先要做嘅係,就係努力儲錢同學日文!( 學日文係非常重要嘅任務,學完嘅話就唔會再唔知佢講咩 =_=   咁先可以更加投入每一個故事!)

雖然唔知係幾耐之後,不過都期待未來能夠響呢個Blog再次同大家分享另一次 日本迪士尼之旅!


沒有留言:

張貼留言