2012年8月1日

穿梭時空, 進入未來世界的港口!

每一個 迪士尼樂園 都會有一個主題園區關於未來嘅,香港就有 明日世界,東京就有 明日樂園。東京迪士尼海洋 呢到,亦有一個園區被設定為未來世界嘅港口,就係 發現港 Port Discovery。




呢到有一條高架鐵軌,會有 迪士尼海洋電氣化鐵路 DisneySea Electric Railway 嘅列車行駛;呢條鐵路係來往 發現港 同埋 美國海濱 American Waterfront 兩個園區嘅。




呢個園區內有兩個遊樂設施,其中一個係 風暴騎士 Storm Rider。係一個動感電影院,即係會包含感官體驗同埋張凳會郁嗰啲,不過就唔係3D黎嘅。故事係講氣象控制中心研發咗一架新飛機,可以去到颱風嘅中心觀測,邀請大家加入呢項任務。




周圍嘅建築物都好有時尚感,海上亦有一座座高塔,好得意。




大家可能會響上面嗰張相入面,發現有啲細細架嘅氣墊船,究竟係咩黎嘅呢?佢地就係呢個園區內嘅另一個遊樂設施,水上逗趣船 Aquatopia。其實就即係水上版嘅 馳車天地,可見英文名稱都好有心思,響原本 馳車天地 Autopia 呢個名字上特別加入「Aqua」,「水」,呢一個詞語。




最出嗰到有一條大霸,我覺得個大霸起得好有型,亦都係配合返未來風格架!不過,玩呢個 水上逗趣船 當然就去唔到咁出啦,但呢條大霸係有意義嘅...  其實呢到對出正正就係東京灣,亦即係真正嘅海洋,呢條大霸可以俾人一個好接近大海嘅感覺。事實上,響岸邊仲有馬路以及單軌鐵路等嘅交通設施,而呢條大霸亦可以完美地遮住呢啲設施。




講完條大霸,講返呢個 水上逗趣船 先,我有一個疑惑...  就係,如果乘客可以自由響呢個水池範圍內自由駕駛隻船,咁幾時先完呢?冇理由要求啲人自動自覺返去掛... 如果唔係,假如啲人全部唔返去,咁條排隊人龍咪永遠唔散?都係因為時間緊迫嘅關係,我地冇玩到呢個園區內嘅兩個遊樂設施,所以我唔知佢嘅運作原理。

我原本估計,係有一個計時器,一開始玩嘅時候就會計時;夠鐘的話,架船就會自動返碼頭。上網睇返資料,發現根本我一開始嘅推理方向經已錯咗,呢架船係唔可以自己駕駛架!呢架船其實同 東京迪士尼樂園 嘅 小熊維尼獵蜜記 一樣,都係用咗無軌系統。架船一早經已有一條預設路徑,以及預設嘅旋轉方向,乘客只係坐響到就可以啦。

另一方面,其實呢個遊樂設施係有兩條路徑俾乘客揀嘅;有一條會向你噴水,另一條就唔會。碼頭就係分開咗兩邊,一邊濕身一邊唔濕身,到你上船嘅時候就可以選擇。又係一個好貼心嘅設計!早知就玩埋佢啦!下次去 東京迪士尼海洋 嘅時候一定要試!


沒有留言:

張貼留言