2012年8月2日

東京晴空塔 NanoBlock - 第二回

事隔個半月,我個Tokyo Skytree NanoBlock終於都重新投入工程啦!上次係不斷砌不斷散開... 經過上次嘅不快經歷,我已經有咗心理陰影...  而我今日終於都有返心機砌下佢,至於進度如何呢?我都有影低佢俾大家睇! 




為咗避免上次嘅恐怖經歷會歷史重演,我今次係有備而戰架!就係用BlueTape整實佢地!




好!正式開始今次嘅工程!時間係下午1:35。




半個鐘後... 只得部份底座完成... 因為每粒積木都要用BlueTape整實,所以要多啲時間係正常嘅。




再過多半個鐘,可能因為開始上手,所以進度快咗,整個底座經已完成!




好啦!呢一刻係非常危險嘅,上次就係放個底座落塊板嘅時候不斷散返開...




又過多半個鐘,總共砌咗個半鐘,好似有多少少進展,但其實都係好慢。




今次又砌咗個半鐘,雖然未到上次散開之前嘅高度,不過起碼今次冇倒塌先!砌野真係唔能夠砌得太耐,因為太花心機,會好累;今次就砌到呢到先,下次繼續!


沒有留言:

張貼留言