2012年8月2日

潛往海底, 探索屬於小魚仙的海洋宮殿...

呢篇文章將會分享到 東京迪士尼海洋 嘅第三個主題園區,美人魚礁湖 Mermaid Lagoon。呢個園區嘅佈局好特別,除咗戶外區域,仲有一個都幾大嘅室內區域。而個室內區域更加設計到好似 小魚仙 嘅海底宮殿,就連個入口都整得特別瑰麗。但其實,響以下張相可以見到呢個入口位置正進行粉飾工程,不過都依然係非常漂亮!




呢個入口整到好似珊瑚礁咁,除咗有啲小瀑布之外,珊瑚上更加有一粒粒嘅海星!




之前嗰日得我一個去 東京迪士尼樂園,所以都唔太方便同 Duffy 佢地影相。至於呢日黎到呢邊,有爸媽一齊,終於有機會同佢地影下相啦!其實我本身都冇諗住同佢地影相,因為佢地兩個好乖坐咗響我個袋入面,影相的話就要拎佢地出黎,幫佢地擺好姿勢,影完之後又要放返入去,有啲麻煩同頗為需時...  不過去到呢個位置,媽媽突然提議幫佢地兩個影下相,咁就同佢地影下啦!





好啦,同佢地影完相,睇返周圍嘅佈置先。呢到有一個 艾莉奧 嘅銅像。




有 艾莉奧 響到,當然就唔少得佢嘅好朋友,小胖 啦;不過就見唔到 沙巴信。




行到入去仲有人魚之王 King Triton!佢仲坐咗響海豚車上面,好有氣勢!




呢到真係有好多銅像,果然係皇宮!國王旁邊仲有一啲魚侍衛嘅銅像。




開始深入宮殿裡面啦,周邊都有好多小裝飾,感覺上好似真係去咗海底咁。




牆上面全部都係珊瑚同埋岩石。另外,雖然有燈,但係呢條通道都有啲暗,造出潛落海底嘅效果。




終於黎到宮殿嘅深處啦!呢到就好似係一眾海洋生物嘅小天地咁!




入面呢到都有好多不同嘅遊樂設施,不過主要都係俾小朋友玩嘅。例如有 旋轉海藻杯 The Whirpool,即係海底版嘅旋轉杯啦,仲有 跳躍水母 Jumpin' Jellyfish,我會將佢形容為兒童版嘅 玩具兵團跳降傘。以下呢張相入面嘅就係 河豚氣球競賽 Blowfish Ballon Race,應該都係同 小飛象 差唔多。




呢到亦有一個叫做 艾莉兒遊樂場 Ariel's Playground ( 佢地譯做艾莉兒 ) 嘅遊樂設施。係一個同 泰山樹屋 同類型嘅遊樂設施,都係俾賓客探索故事世界,而呢到就用 小魚仙 做背景。上網睇返,先知道原來佢個範圍都幾大,有好幾個場景,我當日只係留意到呢個噴水區。同之前嘅 要塞探險 一樣,呢到亦有提供探索地圖,不過我就拎唔到,又係上網睇返先知。




除咗以上提及過嘅遊樂設施,室內呢到亦有一個 美人魚礁湖劇場 Mermaid Lagoon Theater。上演嘅,當然都係同 小魚仙 有關嘅故事啦!仲要係真人演出嘅音樂劇黎架!呢到仲有一條沉睡中嘅大鯨魚,其實係一間商店黎嘅,好得意。




每論係兩個主題公園入面,定係渡假區內其他位置,都有好多奇妙鑄幣機,呢到都有一部。




我就冇特別影低每一部嘅奇妙鑄幣機,但其實每一部都跟返所屬區域嘅主題,仲設計得好靚架!我自己都整咗好多個奇妙鑄幣留念,之後會再同大家分享!:)


沒有留言:

張貼留言