2012年8月20日

手帕, 貼紙, 珍藏卡 - 更多 Duffy 系列紀念品!

東京迪士尼之旅2012 嘅分享都已經寫得七七八八啦,開始進入尾聲...  今次呢篇有關商品嘅文章會一次過介紹三款 Duffy 系列嘅紀念品!分別係手帕、貼紙、珍藏卡。

其實呢條手巾仔我都考慮咗好耐,因為去之前響網上見到都唔算平,諗住見到實物再決定。當日見到佢質地都唔錯,個款式都幾靚,所以就買咗返黎啦。




佢個設計比較純樸,只係得一個 Duffy 頭型圖案;但有時候,簡單就是美嘛!




最頂嗰到印有「Duffy The Disney Bear - The Bear of Happiness & Luck」嘅字眼。我好鍾意呢句描述,因為對於我黎講,Duffy 的確係一隻為我帶來歡樂及幸運嘅小熊!




呢條毛巾都有一個 Duffy The Disney Bear 招牌,採用藍底金字,閃閃下好靚。




至於貼紙,同響 東京迪士尼樂園 一樣,我都係買咗兩版,當然都係用 Duffy 做主題架啦!一款係 米奇和Duffy的春日巡航 活動限定嘅貼紙,上面可以見到好多關於今次活動嘅圖案。而另一款就係平時都會有得賣嘅,上面有好多 Duffy 腳印,仲有好多不同表情嘅 Duffy,好可愛!




最後就係珍藏卡,我地香港呢邊就係派嘅,但呢邊就要買嘅,300日圓一包,亦即約30港幣。個包裝整到好似人地嗰到遊戲卡咁,我拆完之後唔捨得扔,用膠紙整返好佢,哈哈!




每包珍藏卡內都有完整嘅一套七款卡;但設計就好似有啲求其,只係一啲活動相片...  我最鍾意嘅始終都係右上角嗰張畫,因為我覺得呢幅圖真係畫得幾靚。




相比下,明信片套裝好似好啲,因為每張明信片都係特別畫出黎!不過呢啲卡留為紀念都唔錯嘅!


沒有留言:

張貼留言