2012年8月20日

相隔兩星期, 園內出現各種有趣的小變化!

對上一次入樂園玩嘅時候係8月6日,過咗兩星期,昨日入去嘅時候,發現有啲小變化喎!( 呢個Blog開始慢慢多返啲關於 香港迪士尼樂園 嘅文章,大家會唔會唔慣?千祈唔好啊,因為 東京迪士尼之旅2012 嗰啲真係就黎講完,我都好唔捨得 >_< )




第一個小變化相信係比較矚目嘅一個,就係 美國小鎮大街 嘅新商店啦!之前已經露出天幕部份,而剩下嘅圍板亦終於拆埋啦!原來佢叫做 Victorian Collection!




以後能夠經過呢間新商店來往 百貨店 同埋 大街糖果店,相信一定會方便好多!




曾經,我覺得個天幕同周邊建築物好似唔係好夾;但見到整間商店嘅外型之後,好似好睇咗!事實上,響大街上步行的話,呢間商店都唔係好突出,行到好近先會顯眼啲。




另外,雖然 灰熊山谷 只係開幕冇幾耐,但都有繼續加新裝飾架!昨日就發現新加咗一個 灰熊山瞭望站 嘅牌,上面印有關於 灰熊山 各項景物嘅資料。咁樣就可以令一啲新黎到 灰熊山谷 嘅遊客更加了解到呢個小鎮嘅歷史同特點啦!




迷離莊園 係三個擴建園區之中最遲開幕嘅一個,其實亦係我最感興趣嘅一個,值得我繼續關注!而家每當我入樂園,總會行下經過 迷離莊園 嘅小路,睇下 迷離大宅 以及其他設施有咩新進展。今次入去,雖然大宅好似冇咩大改變,但周圍建築物就開始慢慢拆除帆布。( 冇影到相,抱歉!)




雖然 灰熊山谷 只係開咗一個月左右,但我真係好期待下年春季開幕嘅 迷離莊園!只好繼續靜候...


沒有留言:

張貼留言