2012年8月20日

突然心血來潮, 開始了一個小嗜好...

迪士尼其中一個傳統就係儲 迪士尼徽章 啦,但其實我咁耐以黎都冇呢個習慣...  我一直都只係擁有兩枚徽章,一枚係限量版畫框 Pooh,我放咗響枱頭當做小擺設;至於另一枚就係 Duffy Passport套裝附送嘅徽章,係一隻著住水手裝揮手嘅 Duffy。

但係昨日響樂園入面突然間心血來潮,就毅然決定開始儲下 迪士尼徽章 啦。要儲徽章,不可缺少嘅就係掛帶啦,原來 全年通行證 同埋 奇妙處處通 都送咗好多條俾我;不過我當然係用返我最愛嘅 Duffy 掛帶啦!佢終於都發揮到佢嘅實際用途啦!哈哈!




講到我突然儲徽章原因,就同呢枚限量版 小熊維尼音樂徽章 有關。呢個音樂徽章,我見佢幾靚,仲會播放我鍾意嘅 小小世界 音樂,所以我就想買咗佢...  但係就要買300蚊野先可以用優惠價75蚊換,我諗唔到買咩好,諗諗下就忽發奇想,決定買徽章!




除咗以上嘅音樂徽章之外,我仲一次過買咗八個徽章!其中一個係以 Pooh 做主題嘅。




我知道部分徽章係所有 迪士尼主題公園 都有得賣,所以響揀徽章嘅時候,我都特別留意到呢點。我突登揀啲香港獨有嘅徽章,揀咗 灰熊山谷 同埋 反斗奇兵大本營 主題徽章。






香港迪士尼樂園 七週年,對我黎講特別有意義,梗係要買返個用黎紀念一下啦!




我仲買咗兩枚 米奇 徽章,一枚係用作鞋型設計,另一枚就係 米奇 造型,但原來我冇影到。 =_=  等我放好哂佢地響條掛帶上面先!音樂徽章太重啦,唔方便掛起佢,而家都係用黎做小擺設。




啲徽章好似放得好密!XD     下次就可以戴起呢條屬於我自己嘅個人化徽章掛帶入樂園玩啦!


沒有留言:

張貼留言