2012年8月22日

遍佈樂園內各處的 Duffy 春日園藝佈置!

米奇和Duffy的春日巡航 活動,除咗有特別表演、商品之外,仲有咩賣點呢?東京迪士尼樂園 復活節活動就有一個尋蛋小遊戲,樂園周圍都放咗一隻隻嘅復活蛋;至於 東京迪士尼海洋 呢邊,就有 Duffy 春日園藝佈置!不過就冇尋寶小遊戲,只係俾大家欣賞。大概可以分成兩種佈置,一種就係用花瓣製成嘅迪士尼朋友造型裝飾,另外就有一啲小盆栽。

其實今次春日巡航活動主要都係響 美國海濱、地中海港灣、阿拉伯海岸 三個園區內進行。所以呢啲裝飾都遍佈響呢三個園區入面,特別係 CapeCod 區域,作為 Duffy 基地,當然特別多!




響 地中海港灣 嘅樂園正門,就已經有啲用花瓣整成嘅招牌歡迎我地!




美國海濱 入面嘅商店櫥窗都可以見到花瓣 Duffy 造型裝飾,佢響到揮手,向我地打招呼喎!




至於 地中海港灣,燈神 坐咗響噴水池上面,佢手上仲有一隻 Duffy 添!




其實大家應該留意到,每一隻 Duffy 造型裝飾嘅頸上都有一個玻璃瓶掛飾,呢一隻都唔例外。( 我仲未講到呢個 玻璃瓶掛飾 有咩特別意義添...   放心放心,我下次就會講呢個故事架啦!)




周圍亦有好多盆栽佈置,盆栽上插有 米奇和Duffy的春日巡航 活動招牌,而啲花都幾靚架!




返到去 CapeCod,就有更多得意嘅小裝飾。剩係響不同小屋嘅門外,就可以見到好多佈置。






欄杆上,亦有 Duffy 造型木板、告示版、鐵筒盆栽;我覺得個 Duffy 鐵筒設計得好趣緻啊!






除咗鐵筒之外,仲有 Duffy 木筒盆栽;你地覺得鐵筒定係木筒得意啲呢?




之後有 Duffy 花車以及 Duffy 花牌,呢到更加有一對 Duffy 同埋 ShellieMay 響到添!





呢啲園藝裝飾令到整個樂園都變得更加有春日氣息!好開心能夠參加呢個 Duffy 春日活動啊!


沒有留言:

張貼留言