2012年8月16日

把 Duffy小熊 放進背包, 出發去旅行!

又打風啦!唔知今日有冇網友入咗樂園玩呢?我就知道有一位朋友今日入咗樂園玩。而家三號風球,所有室外遊樂設施都要暫停開放,但大家都可以趁機會欣賞下樂園嘅另一種美。記得六月時有一次又係入樂園玩時咁啱撞上打風,所以我就響樂園入面行黎行去;能夠睇到樂園同平時唔同嘅樣子,都係一個好特別嘅體驗黎架!

剛剛發表篇文章就同大家講過春日巡航嘅 水手布袋,但其實呢個 水手袋 仲有推出造型背包架!園方就建議用呢個袋黎裝住 Duffy 周圍去,買呢個袋嘅時候仲裝住一塊 Duffy 紙板;不過其實冇咗隻 Duffy,個袋都已經夠哂靚,用黎裝其他野的話,都唔錯架!




呢個水手袋上又係有好多不同嘅布章,當然都有 Duffy 啦!連個拉鍊扣都係 Duffy 黎架!




袋上亦掛有一個行李牌,係用作 Duffy 頭型黎設計嘅,上面亦印有 Duffy迪士尼小熊 標誌。




袋上都有一個 米奇和Duffy的春日巡航 版本嘅 Duffy迪士尼小熊招牌。




人地就叫我放一隻落去,我就好貪心,一次過放哂兩隻 大Duffy 落去,哈哈!




雖然呢個袋同上次嘅藍色行李箱袋,本身都係預你拎出街用,不過我就應該就唔會啦...  而家呢兩個袋都係放咗響屋企嘅 Duffy 專櫃,專門用黎裝起哂所有 Duffy 嘅衫仔!XD


沒有留言:

張貼留言