2012年8月4日

東京晴空塔 NanoBlock - 最終回

經過之前 第一回 嘅不斷砌不斷散,以及 第二回 嘅終極武器Bluetape,我終於都開始慢慢上手。今日冇咩做,所以唔再拖延啦!一於砌埋呢個 Tokyo Skytree NanoBlock 佢啦!我今日分咗兩個時段砌,同之前一樣,每個時段都係一個半小時;第一個時段大約係早上10點。




進度漸入佳境,只係過咗半個鐘,已經高咗好多。但我嫌最底個幾塊綠色積木阻住我,所以暫時拆咗落黎,再砌高啲之後先砌返落去。




再過多半個鐘,又再高咗!比起一開始,進度真係快咗好多!




轉眼間就砌咗個半鐘啦,除咗高咗之外,可以見到三條支柱之間嘅距離都縮窄咗。




去到呢一刻,我諗都已經砌咗個塔嘅一半高度啦,不過整體進度就已經去到三份之二;因為最高嗰到係一支通訊發射塔,唔太難砌,最麻煩都係底下個塔嘅結構。




聚精會神咁砌咗個半鐘,係時候暫停一下啦。原本諗住第二日先再完成佢,但食完午飯後,冇咩好做,又唔係太累,所以又再開始。




都係不斷慢慢咁起上攀升,睇黎就到頂啦,好興奮啊!




但今次都唔係咁順利架,接近通訊發射塔嗰到比較複雜,亦都再次出現散返開嘅情況;所以響下午2:15至2:45嘅呢個時段,砌得比較辛苦,冇咩大進展。




但係掌握到竅門之後,就冇再遇到咩大問題,所以正式開始砌最頂嘅通訊發射塔!




最後,又係開始咗個半鐘,去到3:45,終於砌完整個通訊發射塔啦!




隆重嘅完工儀式!將通訊發射塔砌返落原本個塔上面,整個 Tokyo Skytree 正式完成!響最底嗰到,仲加咗幾棵樹響到添!





估唔到砌完之後,都幾高喎!而家就放咗響我嘅工作枱上,都係遠觀而不可褻玩,廢時又散開!


沒有留言:

張貼留言