2012年8月2日

香港迪士尼樂園Duffy vs 東京迪士尼海洋Duffy - 大對比!

東京迪士尼海洋 身為 Duffy 聖地,咁鍾意 Duffy 嘅我去得朝聖,又點會唔買返隻返黎呢?咁 香港迪士尼樂園 同埋 東京迪士尼海洋 所出品嘅 Duffy,究竟有咩唔同呢?就等我比較一下啦!兩隻都係 大Duffy,左邊嘅係 香港迪士尼樂園 Duffy,右邊就係 東京迪士尼海洋 Duffy。大細方面,東京迪士尼海洋 嗰隻係大隻少少嘅,不過真係好少,差異不大。




當然都會有條尾啦,亦唔少得 Duffy 嘅標記,屁股上的 米奇 頭型圖案。




至於另一個標記,腳印,左邊嘅都係香港 Duffy,右邊就係東京 Duffy;圖案就當然唔會有分別,不過仔細啲睇一睇,東京 Duffy 個圖案係深色少少嘅。




至於招牌方面,因為東京呢邊係獨立推出 Duffy 嘅相關產品,所以係寫返 Tokyo DisneySea;香港迪士尼樂園 出品嘅 Duffy 商品就係跟隨美國嘅,所以招牌就係寫 Disney Parks。





正常黎講,響 東京迪士尼海洋 買嘅 Duffy 小熊公仔,理應同 香港迪士尼樂園 嘅完全冇分別。因為兩邊嘅熊仔都係出產自同一工廠,外型係一樣嘅,只係招牌上所寫嘅有唔同。咁點解今次對比之下又會有少少差異呢?咁係因為我今次對比並唔公平。我原本嗰隻香港 Duffy 係響2010聖誕節買嘅,事隔一年幾,兩隻 Duffy 應該唔屬於同一批次;所以外型上有少少差異唔係咩奇怪嘅事,我只係無無聊聊比較一下啫。




另外,有買過 Duffy 公仔嘅朋友應該會知道,無論係大隻定細隻,都會附送一本故事冊。咁香港嗰本故事冊同東京嘅,又有咩唔同呢?而家繼續同大家分享。




大細方面,兩本都係屬於 大Duffy 嘅故事冊,兩者大細係一樣嘅;同時亦係有膠套裝住。至於張圖,東京嗰幅可以見到 米奇 成個身;而標誌方面,東京版本係淺色啲同埋啲字疏少少。最後有一個小差別,就係東京幅圖入面嘅 Duffy 頸上有掛飾,香港版本就冇;其實呢條掛飾,響東京呢邊黎講,係有特別意義架!我遲啲會再介紹一下佢嘅含意。差啲講漏咗,就係紙張嘅質地;香港嗰本係用咗膠面紙,而東京嗰本嘅質地就好似人地嗰啲卡紙。 




到入面嘅內容啦,東京版本係寫日文嘅,而唔係英文;第一張圖同香港版本一樣,可以睇返香港嘅英文故事,所以問題不大。但到第二張圖,東京版就已經同香港版唔同啦,我再一次完全睇唔明,唯有玩看圖估故事。=_=




而背面嘅不同之處主要都係在於 Duffy 嘅造型上,除咗掛飾之外,連件水手裝都有少少唔同架。至於一啲字眼上、標誌上、印記上嘅差異,我唔逐樣講啦,大家可以睇返下面張相簡單比較一下。




最後,等佢地兩個一齊做返個招牌動作,撒下嬌先!





來自 東京迪士尼海洋 嘅 大Duffy,加入咗我地嘅 Duffy 家族,一定會同其他 Duffy 和睦共處嘅!佢地而家每一日都開開心心咁生活,開開心心咁玩,好溫馨架!


沒有留言:

張貼留言