2012年8月5日

灰熊山谷 X Megabox - 商場內的冒險之旅

香港迪士尼樂園 同購物商場 Megabox 合作,舉辦大規模嘅新園區宣傳活動;商場內更加有不同嘅 灰熊山谷 場景佈置,俾大家體驗關於呢個新園區嘅冒險之旅。不過,相信大家同我一樣,更在意嘅,係宣傳活動中將會送出 灰熊山谷冒險之旅 棋盤遊戲。其實我自己都幾鍾意玩棋,周不時仲會逼爸爸媽媽同我一齊玩棋,今次 香港迪士尼樂園 首次推出棋盤遊戲,雖然係旅行裝,但又點可以錯過呢?




返到屋企,即時拆出黎睇下先!無論係包裝盒、棋盤,定係說明書都設計得好靚架!




盒內仲有一個袋仔用黎裝起所有配件,袋上更加印有 灰熊山谷 吉祥物,Lucky。




不過講起袋,我就覺得之前買返黎,用黎裝金塊朱古力嘅 灰熊山谷 布袋靚啲。




到配件啦,先有一個用黎噴人嘅 噴泉山谷 噴水樽,亦有一座用黎裝起所有金塊嘅小型 灰熊山。





之後就有三粒骰仔,仲有六架礦車做棋子,不過要用膠水先整得實,遲啲先再整啦。




最後就有四款不同嘅遊戲卡,包括 金石欠單、搗蛋卡、灰熊爸爸方向卡 同埋 小熊炸藥卡。




想擁有呢副棋呢,只要響即日至9月16日,響商場內作任何消費,之後去玩虛擬遊戲就得架啦!不過大前提係,要夠快!因為每日限量派100副,派哂就冇,只可以玩遊戲。我星期五嘅時候下午12:45去到,已經得返20副,平日都散貨散得咁快,真係慢少少都唔得!要消費先有,咁我又消咗啲咩費呢?就係想買咗好耐嘅 小飛象 電影影碟啊!響間商店到仲見到有 魔法師米奇 嘅 Fantasia,所以就買埋,不過就搵唔到 小飛俠...




一開始提及到商場佈置咗好多 灰熊山谷 嘅場景裝飾,順便俾大家睇下啦!響平台到設置咗一個小鎮場景響到,除咗售票處,仲有 米奇米妮、噴泉山谷、量金器等嘅佈置。






響 灰熊山 佈景版嘅下面,仲有一支灰熊爸爸好鍾意玩嘅轉向操控桿;我貪得意試過整下佢,係實嘅,如果整到真係可以轉向咁嘅話就好玩啦!XD




同一層仲有一架 一比一 灰熊山極速礦車 嘅模型響到,見到嘅時候即時有一種熟悉嘅感覺。




上多幾職就係玩虛擬遊戲嘅地方,呢個遊戲係模擬礦車行駛嘅過程嘅,都幾像真架!而遊戲區嗰到就有一個好巨型嘅 灰熊山谷 標誌。




另一邊亦有灰熊爸爸轉軌嘅場景,又有礦車,不過就唔係一比一。




上多一層就有西部囚室嘅場景,好多小朋友走入去玩,哈哈!




響商場內仲有派發 灰熊山谷冒險手冊 同埋 灰熊山谷宣傳單張,可以響平台嗰到搵到。




睇完嗰本說明書,副棋睇起上黎都幾好玩,等我搵一日又逼爸爸媽媽同我玩先!A_A


沒有留言:

張貼留言