2012年9月10日

標題圖片回復色彩... 但願黑暗不會再度降臨...

因為有新 Duffy小熊 加入我地嘅家族,所以之前嗰張標題圖片已經過期啦...  但係今次呢張新嘅標題圖片,就唔係用 Duffy 做主題,而係再次用咗 香港迪士尼樂園 嘅園區。上年剛剛開始寫呢個Blog嘅時候,都係用作主題園區黎整圖片,不過嗰陣就只係得五個園區。




咁點解一張原本色彩繽紛嘅圖片,會變咗做黑白版呢?我諗大家都會明白架啦...  雖然呢個Blog就同今次事件冇咩關係,不過都想做返啲野黎支持一下。




今次行動未算係完全成功,洗腦教育依然隨時有可能捲土重來,但起碼都算係有啲成果先。既然已經踏出第一步,反洗腦行動亦經已轉為長期抗爭,咁張標題圖片都可以上返色啦...  我自己生長於呢個城市,響呢到生活;我好希望,呢到依然值得我去愛...  但願黑暗不會再度降臨...


沒有留言:

張貼留言