2012年9月10日

事與願違... 這是一條漫長的夢想之路...

原先就諗住響今年 迪士尼黑色世界2012 申請做兼職演藝人員,不過好似事與願違咁...  之前應該因為未夠18歲,所以等咗好耐,樂園方面一直都冇搵我去見工;好啦,到我過咗18歲生日,又發現,並唔係一過咗18歲,所有問題就會迎刃而解...




可能大部份中小學生響上個禮拜就開咗學啦,不過我就今日先至正式開學;大學因為要應付今年雙學年額外嘅入學生,所以延遲咗開學日,有啲甚至下個禮拜先開。而大學其中一樣好自由嘅野,就係可以自己編制時間表,自己決定幾時上堂。今日開學啦,亦即表示自己嘅時間表基本上已成定局,可以再改嘅機會並唔大。

我本身就以為可以好理想地空出一至兩日俾我返工,但事實上當然冇咁完美啦;因為抽籤等嘅因素,所以響編時間表嘅時候都有好多限制,我而家五日都要返。黎到呢一刻,我想成為一位演藝人員嘅夢想又要擱置啦...

不過,我一直都好明白,要實現夢想,並唔係一件簡單嘅事;但我同時亦深信,只要自己堅持,到最後一定可以成功實現夢想嘅!其實,從另一個角度諗,都係一件好事黎嘅;可以俾我有多啲時間適應新嘅學習環境。唔緊要啦,今年就繼續以賓客嘅角色黎欣賞 迪士尼黑色世界2012 啦!


沒有留言:

張貼留言