2012年9月10日

在泳池中暢泳, 意想不到的事將會突然發生!

無論係響 香港迪士尼樂園酒店 定係 迪士尼好萊塢酒店,都有一個泳池嘅。既然黎到入住一晚,我都唔會錯過機會,響食晚飯之前,響泳池游咗一陣水...




當我游完水之後,就著返衫諗住返上房啦;點知,意想不到嘅事就響呢一刻發生!




高飛 著住一身渡假裝,突然出黎同大家見面啊!睇下佢,搖搖腳,訓響躺椅上面,幾嘆啊!





上房沖完個涼,就落返黎等開餐啦!趁有少少時間,響開餐前又出返黎泳池睇下夜景。




夜晚冇咩人,可以清楚見到呢個鋼琴型泳池嘅池底有啲琴鍵嘅圖案。




再睇睇下,呢條滑水梯周圍啲石又整得幾似 灰熊山 喎!唔知你地覺唔覺呢?定係我想像力太豐富?但係呢間酒店響決定擴建 灰熊山谷 之前就已經建成啦喎,唔通早有預定?可能我諗多咗啦...




講完泳池,下次就會同大家分享花園、大堂,以及房間,我影咗好多相返黎呢!XD


沒有留言:

張貼留言