2012年9月12日

Happy 7th Birthday to Hong Kong Disneyland!

今日係2012年9月12日,再一次係 香港迪士尼樂園 嘅大日子啊,因為佢今日生日啊!估唔到話咁快就已經渡過咗七年嘅歲月,時間真係過得好快...  呢七年間,樂園經歷過不同變化,不過講到最深刻嘅,當然就係呢一年先後有兩個新園區開幕啦!




雖然買咗 全年通行證,照計我係可以每年嘅週年紀念日都入去樂園玩,不過我以往就冇特別入去。如果嗰日係星期六日的話,我以前張證係入唔到去嘅;如果係平日,就要返學,爸媽唔會批准。所以我咁多年黎只係上年六週年入過去。 ( 我仲好記得,上年9月12日係中秋節添!) 好彩我今日得上半日有堂,上完堂就可以衝去樂園,同佢一齊慶祝呢個大日子!

不過點都好,七週年係一件好值得我地開心嘅事,特別係因為呢個樂園俾咗我多奇妙嘅體驗我地!祝佢生日快樂嘅同時,亦希望佢會繼續進步,繼續為不同嘅賓客、演藝人員提供不平凡經歷!


沒有留言:

張貼留言