2012年9月13日

我終於都買到 Duffy Vinylmation 啦!!!

上次響開售日第二日竟然買唔到 Duffy Vinylmation 模型,我就懷著不快嘅心情寫咗篇評論文章。昨日入到去嘅時候,我第一時間就去睇下有冇貨;好彩,隔咗咁多日,佢地應該入好貨啦...  我終於都響 徽章及Vinylmation交換站 買到呢兩隻 Duffy迪士尼小熊 Vinylmation 模型啦!




普遍人都覺得水手裝係靚啲 ( 因為絨毛款存貨多好多 =_= ),但我就覺得兩款都有各自嘅特點!




Duffy 除咗有 米奇 圖案臉型,以及特別嘅腳印之外,仲有啲咩標記呢?相信大家都一定知道!就係背後都有一個 米奇 圖案!絨毛款就俾啲毛蓋過變成半透明,而水手裝就俾件衫遮咗一半。




連個盒都好靚!兩邊就印有 Duffy 臉孔,背面就有一段 Duffy迪士尼小熊 嘅小介紹。





樂園現正推出3吋 Vinylmation 買一送一優惠,買一隻就可以獲得另一款指定模型一隻!我買咗兩款 Duffy 模型,就獲得呢兩款蛋糕型嘅 Vinylmation。




我本身覺得呢兩款唔太靚,但係當我知道係可以拎舊雪糕出黎嘅時候,即時覺得有趣好多!拎起舊雪糕之後,就分別變咗做 米奇 同埋 奇妙仙子。





唔知大家有冇儲 Vinylmation 嘅嗜好呢?驟眼睇,Vinylmation 好似仲未入流... ( 唔多覺有人換... ) 我就覺得儲 迪士尼徽章 都已經好足夠,真係只有 Duffy 呢啲特別設計嘅款式先會吸引到我買...


沒有留言:

張貼留言