2012年9月14日

廣闊的酒店花園, 給予一種清新的感覺

( 呢排都專注講返 迪士尼黑色世界2012,但我生日嗰次迪士尼之旅仲有好多篇未出...  唯有慢慢逐篇出返啦... 呢篇文章啲相其實早前已經上載咗上黎,不過就黎到今日先寫... =_= )

兩間酒店都有一個好靚嘅花園,不過相比起 香港迪士尼樂園酒店,呢邊就時尚好多。叫得做 迪士尼好萊塢酒店,花園亦都以好萊塢做主題,周圍可以見到好多同電影有關嘅佈置。




沿著花園大道行,首先會黎到泳池嘅入口;地面印有 HollywoodRecords 好萊塢唱片 嘅字樣。





繼續行,就會見到一個櫃檯,我原先以為係詢問處,但行埋去之後又冇人...  呢到設計成好似一個電影售票處咁,應該係俾賓客影相嘅;兩旁更加放咗一啲 迪士尼 電影海報。





之後就黎到 迪士尼好萊塢酒店 嘅巨型招牌,每個字母都好巨型,仲大過一個人,好有氣勢!




招牌旁邊有一條小路,寫住 Mulholland Drive,唔知有啲咩呢?入去睇下先!




原來係馬路黎架!不過唔洗緊張,冇車行嘅,啲車只係泊咗響到,郁都唔郁。




啲車咁靚,應該唔係小兒科喎!一定係俾明星坐架啦!但係車門鎖住咗,冇得扮明星添!>_<





響酒店嘅戶外範圍,全部都係呢啲 米奇 圖案木椅,呢條小路入面都有幾張放咗響到。




呢條小路被設定為一條高速公路,旁邊可以見到路牌以及防撞欄等嘅裝飾。





當我諗住繼續行,響另一邊出返去嘅時候,我先發現呢條其實係一條掘頭路...





不過以上所講嘅野都唔係我覺得呢個花園最正嘅地方,最正嘅係,呢到有一個超級廣闊嘅草原!我覺得呢到好似一個高爾夫球場!景色優美,又夠大,總之就俾人一種好清新嘅感覺!





有一個小山丘;從呢幅相可以見到,當日真係天朗氣清!旁邊仲有一個小遊樂場俾小朋友玩。





響草原望返過去酒店嗰邊又係點嘅呢?可以清楚見到整座酒店,顏色鮮明,真係好有時尚感。




海邊仲有一條海濱長廊,由 迪士尼碼頭 以及 香港迪士尼樂園酒店 嗰邊一直延伸過到黎呢到。





都係嗰句,響 迪士尼渡假區 嘅每一樣野,入夜後配上燈光,的確會散發出一種獨有嘅魅力!食飯前除咗去咗泳池影相之外,亦特別去到花園嗰到睇下夜晚又係一個點樣嘅世界。








講起夜晚,除咗去花園影相,同埋食自助餐之外,仲有一個好奇妙嘅體驗!遲啲再同大家分享!:)


沒有留言:

張貼留言