2012年9月14日

齊來加入 迪士尼黑色世界2012 的黑暗詭魅派對!

今晚就係 迪士尼黑色世界2012 首晚試玩夜,唔知大家準備好,一同加入今年嘅萬聖節派對未呢?每年嘅 迪士尼黑色世界,我都會適心打扮一番,好讓自己可以盡情投入詭魅世界!

今年其實同上年差唔多,廢時重新又買過啲飾物;不過我都有買到兩件新飾物!件斗蓬係上年買嘅,我見到今年啲斗蓬嘅款式都幾靚,但真係唔想買多件,所以用返呢件就好了。至於件T恤就係前日先買嘅,見佢幾得意幾靚,所以就買咗返黎,到時仲可以去玩魔鏡添!南瓜王阿積 頸飾都係新買嘅;用黎做頸飾之餘,仲可以用黎紮頭髮,所以女孩子都可以買黎戴架!




最後呢件飾物係歷史最悠久嘅,前年2010年嘅時候買,都係一件 南瓜王阿積 頸飾黎嘅。前兩年我就真係用黎做頸飾嘅,但既然今年有一件新嘅頸飾,今年就用黎做手帶啦!




我已經準備好今晚去挑戰 迪士尼黑色世界2012 啦!不過我晚上7:30先落堂,趕過去都可能9:00啦...  今晚應該冇機會睇我最愛嘅 夜光鬼魅巡遊 啦...   但係唔緊要,總有機會嘅,下次再睇囉!




唔知大家今晚會 唔會去試玩夜呢?你地又準備咗啲咩飾物去打扮自己呢?今晚一於盡情玩返晚!


沒有留言:

張貼留言