2012年9月17日

迪士尼黑色世界2012 試玩夜 - Rushing 2小時...

等咗咁耐,星期五終於率先體驗咗 迪士尼黑色世界2012 ,黑色世界始終都係我最愛嘅活動!不過我晚上七點半先落堂,響學校趕到過去,都已經係九點鐘,得返兩個鐘玩。就算我嗰日有拎到相機去,但係都因為要爭取時間玩,所以冇影到相...  冇相睇,唔好意思!唯有9月29日第二晚試玩夜嘅時候早啲入去,影返多啲相啦!唉,又要等兩個禮拜...




嗰晚其實發生咗件趣事:當我響 迪士尼站 出閘之後,就好心急咁衝去樂園啦!突然,有人響我身旁出現喎!佢走埋黎問我係唔係Thomas...  但係我明明唔識佢架喎...  原來係一位睇開呢個Blog嘅網友黎嘅。( 我唔講係邊個啦,不過佢應該都會響呢篇文章回覆 XD ) 佢話因為見到我背囊上嘅 迷你Duffy,所以估到我係Thomas;估唔到咁易就相認!我地兩個本身都係諗住一個人入去玩嘅,不過既然相認,就一齊去玩啦!

入場嘅時候,演藝人員派發咗一張 黑色世界活動指南,入面講哂今年活動有咩玩。一面封面係活動標誌,另一面封面就用咗 幻想世界派糖大召集 嘅圖,兩面都好靚!




入面仲有關於 黑色聯盟戰 手機應用程式嘅介紹,9月20號有得玩,到時下載落黎睇下點玩先!




活動指南內亦附送 怪誕復活狗 鎖匙扣換領卷,去UA戲院買兩張IMAX電影戲票就可以獲得。怪誕復活狗 將會響10月18日上映,我應該都會去睇,因為 添布頓 導演啲戲我都幾鍾意嘅。




入場後行到去資料索取處嗰到拎樂園指南同埋時間表,竟然發現兩份印刷品都換咗封面!配合 迪士尼黑色世界 活動,新一期樂園指南經已推出,封面都係由 米奇 做主角。




樂園指南換封面就冇咩出奇,但響樂園時間表響一個禮拜內換另一個封面就奇怪啦!明明9月12號入嘅時候都仲係 米奇 做封面,點解呢晚會變咗做 高飛 架呢?返屋企睇返,原來係因為兩間鬼屋嘅開放時間延遲咗半小時,所以要響樂園時間表更新返。




我地入到去嘅時候,剛剛放緊煙花;我地睇咗唔係太耐,之後就去資訊亭睇下鬼屋要等幾耐。點知,黑色馬戲班 要排105分鐘,而 詭墳學院 亦要排45分鐘!仲諗坐咁晏入去會少啲啲人添...

因為大街實在有太多人響到睇緊煙花,所以我地走咗入 明日世界,去玩 驚心動魄太空山。無論係外面佈置定係內容,咁多年黎都係冇咩大分別,但係我都幾鍾意嘅。原來今次係呢位網友第一次玩驚心版!佢玩完之後都係有一個同感,就係啲鬼影冇料到,哈哈!

新活動開始 ( 其實未正式開始 ),亦意味著,有新貼紙出場!所以我地之後就周圍行去拎貼紙啦!我覺得有啲可惜嘅係,今次貼紙用返四方設計,而唔係用之前嘅特別圖案,有點兒美中不足。撇開用返四方型呢樣野,今次貼紙啲圖畫都幾靚!暫時有五款,不過我地嗰晚只係拎到四款。除咗普通版貼紙之外,每年黑色世界亦會推出幾種不同嘅特別版貼紙,下次入園時又要尋下寶啦!




去到 幻想世界,響搵貼紙嘅時候,派糖大召集 仲未完,既然經過,又去拎下糖先!除咗一如以往嘅綿花糖之外,今年仲有Skittles贊助,有得派彩虹糖!唔知大家鍾唔鍾意呢?我都鍾意彩虹糖嘅,不過就對上年派過嘅Dole果乾更有興趣,又好味又健康!上年食過一次後就愛上咗!呢一年黎我不斷咁搵,但係都買唔到;知道今年有得派時特別興奮!呢一次就拎唔到,未有機會再試食,但係我下一次入去嘅時候會再接再厲!




好啦,搞完一大輪之後,我地終於都去玩鬼屋啦!因為等候時間短啲,所以我地選擇 詭墳學院。大約係10:30去排隊,排咗30分鐘,有人一齊一路排隊一路傾計,就冇咁悶!鬼屋入面嘅內容請恕我未能透露,因為要自己體驗先好玩嘛!講哂出黎就唔好玩架啦!我只可以講,相比 大街詭異酒店,我更愛 詭墳學院!入面嘅佈置都好細緻,亦有啲新奇嘅裝飾。唔知點解,以學校做主題嘅鬧鬼故事永遠都係特別吸引嘅!今次選用呢個主題,好正!

玩完出返黎,都已經11:15;雖然只係玩咗好短時候,不過都係時候返屋企啦!返到屋企,再發現一個小驚喜,就係我之前提及過嘅 迷離莊園 小路版樂園地圖終於都通用啦!無論係樂園指南,抑或係活動指南,都用上呢一個版本嘅樂園地圖,感覺上清楚好多!




我真係玩得未夠喉啊,希望呢兩個星期快啲過去,俾我再次入園挑戰 迪士屁黑色世界2012 啦!咁呢兩個星期,呢個Blog有咩搞作?首先,當然就要繼續分享返之前嘅生日迪士尼之旅啦!之後亦會繼續留意住 迪士尼黑色世界2012 嘅最新動態!( 特別係 黑色聯盟戰 應用程式 ) 最後,奇幻小故事 呢個新分類終於都可以大派用場,因為我正在構思一個長篇故事!正正就係用黑色世界做主題,我將會用園方現時公佈咗嘅背景資料,再加入我嘅想像力;創作出一個獨一無二嘅詭魅故事!希望大家睇完之後會鍾意啦!敬請期待!:)


沒有留言:

張貼留言