2012年9月20日

華麗的大堂, 精緻的客房, 舒適的一個晚上...

我突然發現原來我上次出嗰篇關於花園嘅文章係錯架,因為錯咗次序...  應該出咗呢篇先... 不過唔緊要啦,都唔一定要跟次序嘅...  還掂而家都已經響酒店同埋 Duffy 遊園之間跳黎跳去...

穿過大門,就黎到好華麗嘅酒店大堂。( 嗰日其實都幾多人響大堂到,以下張相係晚上先影嘅。)




咁,黎到酒店,第一件要做嘅事係咩呢?當然就係登記入住啦!於是我地就行埋去櫃檯到啦!響辦理登記入住手續嘅時候,我都不忘留意一下周圍嘅佈置,後面牆上嘅圖畫好靚;明日世界 嗰啲海報嘅畫風同呢幅差唔多,我特別鐘意呢種咁有時尚感嘅畫!





登記完就攞到房卡,係用咗 灰熊山谷 做設計架!離開嘅時候更加可以拎走黎做紀念品!




拎完房卡,我地就搭升降機上樓,升降機更加有 米奇、米妮 做配音,話俾你知去到邊一層。到達我地嘅樓層,一出升降機就見到掛住咗張電影海報,係 101斑點狗 嘅海報黎架!




沿著走廊行,尋找我地間房,估唔到條走廊都幾長!響外面睇,都唔覺得呢間酒店特別大。




我地間房係7708號,係呢一間啦!緊張地插入房卡,期待可以睇下 迪士尼酒店 嘅房間係點樣嘅!




入到去,可以見到整間房間都散發溫暖嘅陽光;而最搶眼嘅,就莫過於正中間嘅 米奇 米妮 銅板。





因為我地揀嘅係 迪士尼樂園景觀客房,由窗口望出去,可以隱約見到 反斗奇兵大本營 遊樂設施。再望過啲,就係 香港迪士尼樂園酒店,背景更加係港島嘅高樓大廈,可以話係現實同夢幻嘅結合!






黎到呢間咁精緻嘅房間,Duffy 都即刻走上床嘆下!個枕頭軟棉棉,睇黎佢覺得好舒服喎!




響房間入面睇風景睇咗一陣,突然有人敲門喎!原來係一位房間服務員。應該係剛才登記入住嘅時候知道我生日,所以特別通知服務員,為我送上一份好有心思嘅禮物!有一張生日卡,同埋一個用毛巾砌成嘅生日蛋糕!好得意啊!收到呢份禮物我好開心啊!




其實響登記嘅時候都已經收到各種不同嘅禮物,有貼紙、襟章、生日卡等等,我全部都好鍾意!







繼續睇下房間入面嘅擺設先!檯面上有一本服務指南,入面仲有好多好靚嘅 灰熊山谷 信紙!





當然唔少得嘅就係房間掛牌,兩面分別係 請勿打擾 同埋 請打掃房間,同時亦用上日與夜做設計。





房間內亦有一個小水吧,放滿咖啡包、茶包,仲有印上 迪士尼好萊塢酒店 標誌嘅紙巾。




之後轉移到浴室入面繼續參觀!有各種梳洗用品,不過我覺得最有趣嘅係 米奇 頭型沐浴露樽!





呢個杯應該係俾我地刷牙嘅時候用,不過咁靚,我又點捨得用呢?所以我就拎咗返屋企。拎到返去先知,原來唔係一個杯黎,裡面仲有兩個細杯,杯上嘅圖案亦都唔同架!




房間亦備有拖鞋,更加特別叫你拎返屋企「用」;我當然都好聽話咁拎返去「收藏」啦!哈哈!




成間房都參觀得七七八八啦,等我又陪下 Duffy 訓響床上面嘆先!順便睇下電視。迪士尼酒店 當然就會有 迪士尼頻道 DisneyChannel 啦!仲咁啱響到播緊 反斗奇兵3!




另外仲有一個 Have-A-Laugh 歡笑一刻頻道,會播啲迪士尼卡通動畫短片;同埋有一個 香港迪士尼樂園頻道,就會播一啲樂園廣告同埋介紹片段。不過兩個頻道都係重複播放幾個一樣嘅節目,好快就睇哂,所以都係 迪士尼頻道 吸引啲。





睇完間房,就再落返大堂睇野啦!首先去咗睇下間商店 影星禮品店,唐老鴨 整亂咗啲菲林!0_0





呢到嘅裝飾亦特別配合返主題,用咗酒店行李車黎做設計,上面個行李箱仲有 米奇 同埋 勞蘇!





之後就去到剛剛開幕冇幾耐嘅 馬布遊戲室,裡面放滿咗各式各樣嘅遊戲機!不過要換金幣先玩得。呢到有啲好靚嘅盒仔,係用黎裝住金幣嘅。 我就冇咩興趣想玩,所以冇換金幣,廢時哂錢啦。





最後黎到 好萊塢快餐店,呢到又係放咗好多迪士尼電影海報!有經典之作,亦有近代作品。





其實唔單止得呢間快餐店有放電影海報,而係酒店通道都放滿海報,仲有我愛嘅 Pooh Pooh!








除咗海報外,酒店大堂嘅兩邊分別亦放咗 米奇 米妮 銅像;作為大明星,佢地兩個都著得好靚架!





整間酒店都有好多華麗嘅佈置,同時亦滲透出迪士尼風格。能夠有機會響到住一晚,真係好難忘!



沒有留言:

張貼留言