2012年9月23日

靜候生日來臨的一刻...

前幾年嘅生日,好多時都要返學,所以我生日前夕通常晚上11:00就會上床訓覺。雖然係訓咗響張床上面,但係我都會特別等到12:00來臨嘅一刻,同自己講一聲:生日快樂!

今年嘅生日唔洗返學,響生日前夕更加可以黎到 迪士尼好萊塢酒店,真係好開心!響 米奇廚師餐廳 食完野之後,就返咗上房,慢慢等待12:00來臨,期待著切蛋糕嘅一刻!

其實我而家已經唔記得咗嗰陣響房入面做咗啲咩 =_=,不過時間好似好快就過去咁...  2012年9月3日終於黎到啦!我地食蛋糕啦!Duffy 即時又變得好興奮!




呢個就係我嘅生日蛋糕啦!餐廳嗰到響訂蛋糕時有四款俾我揀,而我就揀咗呢款鮮果忌廉。蛋糕嘅前面仲有一塊好大塊嘅 迪士尼朋友 糖牌!上面寫有 Magical Celebration「奇妙的慶祝」




另外,蛋糕上面仲有一塊 米奇 糖牌,寫住 Happy Birthday To Thomas!




餐廳方面俾咗一包餐具同紙盤我地;嘿嘿,難得有乾淨嘅紙盤,我又拎咗個返屋企做紀念!




有一個咁靚嘅生日蛋糕,除咗開心之外,真係冇另一個形容詞可以形容得到!不過我覺得最神奇嘅係,我地三個人,響一晚之內,竟然可以食得哂咁大個生日蛋糕,哈哈!


沒有留言:

張貼留言