2012年9月22日

在酒店房間中欣賞綻放的煙火...

先前都講到,我地嘅房間係 迪士尼樂園景觀客房,可以隱約望到樂園嘅遊樂設施。不過更奇妙嘅係,黎到晚上,我地更加可以響房入面欣賞煙火表演!( 我去之前都醒唔起... =_= ) 當晚係暑假嘅最後一日,樂園嘅開放時間都仲係比較長,關閉時間及煙火表演時間係夜晚九點鐘。

其實我地響 米奇廚師餐廳 嘅用膳時間係八點至十點,亦即係,我地響食食下野嘅途中返咗上房。不過爸爸話佢冇咩興趣睇煙火,響餐廳求其睇下都冇所謂,所以就只得我同媽媽上房睇。上到房,響窗口望出去,煙花仲未開始,但係都可以欣賞一下酒店前門嘅夜景。




房間入面部電視嘅其中一個頻道係特別為煙火表演而設嘅,會響表演期間同步播出表演音樂。




雖然響樂園入面睇過咁多次,亦試過響不同嘅主題園區入面睇,但係今次響呢到又有另一種感覺...  可能係因為個角度同平時都有好大分別,再加上周圍冇咩其他嘅建築物,好似有啲唔慣咁...








就算同平時個感覺好唔同,整個過程都好奇妙嘅,亦令我響生日前夕繼續沉醉於呢個迪士尼世界...


2 則留言:

  1. That would be nice,I hope I could live in Hong Kong Disneyland Hotel once

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想試下住香港迪士尼樂園酒店, 感覺上好華麗!!
      而迪士尼好萊塢就係時尚, 兩間嘅風格好唔同

      刪除