2012年9月21日

在 米奇廚師餐廳 遇上 廚師米奇!

參觀完酒店各處,響房間入面嘆咗陣,再去埋泳池游水之後,終於都到咗晚上啦!
踏正夜晚八點鐘,我地就去到 米奇廚師餐廳 嘅門口排隊,等候安排入座。




門口除咗有 米奇廚師餐廳 Chef Mickey 嘅招牌之外,仲有一個 米奇圖案。





接待處旁邊仲有一個好靚好大嘅生日蛋糕,不過係裝飾黎嘅,唔係用黎食嘅。





餐廳嘅設計都係好時尚嘅,不過當然亦有迪士尼元素啦!牆上畫有好多迪士尼朋友!





我地嗰張枱係四人枱,我、爸爸、媽媽,仲有 Duffy,每人坐一個位;睇下佢又坐得幾嘆!





剛剛排隊嘅時候,我見到佢地會派啲廚師帽俾小朋友,好得意,我又想要啊!於是,我就問一位演藝人員姐姐,可唔可以送一頂廚師帽俾我。佢知道我生日,所以二話不說就話冇問題!佢攞黎俾我嘅時候仲特別祝我生日快樂!真係多謝佢!





因為嗰日係星期日,所以 廚師米奇 會出黎同我地見面;都未開始食野,米奇 已經出黎啦!佢出場嘅時候,更加會揮動著餐巾,繞場一周,同大家打聲招呼!





因為賓客較多,所以要輪流同 米奇 影相;未到我地嘅時候,就當然食下野先啦!啲野食都好好味,水準不錯!除此之外,啲餐碟仲好色彩繽紛添啊!





輪到我地同 廚師米奇 影相啦!我地同佢合照之外,佢仲特別擺姿勢俾我影佢,好可愛!





就黎去到晚上十點,米奇 亦夠鐘都要走啦;響離開之前,佢都再一次繞場一周,同大家講再見。





影完相,又食野食到飽飽地,做咩好呢?就係切生日蛋糕啦!事實上,我響餐廳冇切個蛋糕,因為真係食唔落;拎出黎影一影相之後就包返起佢,返房先再食。生日蛋糕黎到嘅時候,仲有一張代表著 米奇廚師餐廳 送俾我嘅生日卡!好開心啊,多謝你地!





當晚實在係太開心,所以都冇諗咁多野,我同個蛋糕合照之後,唔記得就咁影下個蛋糕係點嘅樣...  咁唯有賣個關子啦,再下篇文章先再俾大家睇下我嘅生日蛋糕嘅相啦!


沒有留言:

張貼留言