2012年10月1日

又多一隻啦! 第12隻Duffy正式加入!

星期六去之前上網睇返,原來 奇妙處處通 會員專享三折精品優惠9月30號就完結;我之前都冇特別留意,估唔到咁快完,所以嗰日入樂園嘅時候就把握機會,瘋狂掃貨!其實今次都唔算好瘋狂嘅,都係買咗三樣商品啫。而其中一樣就係呢隻磁石 Duffy 啦!




佢已經係我地 Duffy 家族嘅第十二位成員啦!歡迎加入!屋企真係愈黎愈多 Duffy!無論係冇優惠又或者有三折嘅時候,我都唔係太特別想買佢返黎,因為真係唔知有咩用...  但諗諗下,三折喎!咁抵,唔買好似好笨咁...  咁就唔好理啦,一於買咗返黎先算啦!好啦,咁真係買咗返黎啦,我都係唔知有咩用架...  暫時俾佢同啲迷你 Duffy 一齊玩住先啦!




睇上面嗰兩張相,第二樣商品都呼之欲出啦!冇錯,就係 反斗奇兵 字母積木啦!因為我覺得用啲積木拼啲字出黎好得意,所以一直都好想買,但原價大約$300就令我卻步...  估唔到今次三折優惠,字母積木會係其中一樣精選貨品!終於可以將佢據為己有啦!




最後一樣都係 反斗奇兵大本營 嘅系列精品黎嘅。( 大部份精選貨品都係 反斗奇兵大本營 系列 ) 係撲克牌黎嘅,樂園推出嘅撲克牌通常都設計得好靚,所以我都鍾意買啲得意啲嘅撲克牌返黎。反斗奇兵大本營 開幕時我已經睇中咗呢幅牌,不過都係因為認為原價$60唔太抵而冇買到。嘩,好彩我當時冇買到咋,今次買咗返黎,原來啲牌設計都好求其,得幾張係比較靚!




經過為期一個月嘅三折推廣期,唔知大家有冇好似我咁,買到一啲心頭好返黎呢?


沒有留言:

張貼留言