2012年10月13日

寂靜的校舍, 詭異的晚餐... 再闖迪士尼黑色世界...

星期四再次去到樂園玩黑色世界,入到去第一個感覺係...  嘩!咁少人嘅!因為國慶假期剛剛完咗,所以特別少咗某種遊客,感覺係清靜咗好多,亦都玩得舒服好多!日間基本上完全唔洗排隊,標題提及到「寂靜的校舍」,其實係講緊連 詭墳學院 都唔洗排隊!不過呢一刻係因為巡遊進行緊所以先冇人,巡遊完咗之後,啲人又即刻衝返黎排隊玩,哈哈!雖然日頭冇咩人,但入夜後 詭墳學院 一度要排90分鐘,亦再一次証明今年黑色世界都幾受歡迎。




上次明明知道 動畫藝術廊 有得畫 Jack 同埋 Zero,但偏偏唔記得咗去,今次我就走咗去畫 Zero!原來 Zero 都唔係咁易畫!原本個身我畫得太細,搞到好怪,之後我強行加大返少少,先好少少。




畫完畫一出黎,就見到 布魯托 響到同賓客影緊相,等我又響旁邊偷影下先!佢戴咗萬聖節帽同埋領帶,好得意!佢走嘅時候見到我影緊佢,突然走過黎同我握手,真搞鬼!




好,鏡頭一轉,已經黎到夜晚啦!我又去咗影下 米奇 同佢班老友記響 幻想世界 跳舞!但係我都係有啲唔開心...  因為我去咗咁多晚,都未見過 Duffy 出黎同人影相!我想同佢影相啊!




再一次見到 Jack 同埋 Sally 響城堡後面同人影相。咦,佢地響到敲緊門喎,唔知後面有啲咩呢?XD





出返 美國小鎮大街,呢到繼續成為殭屍黨同埋狼人族嘅對戰舞台!殭屍黨要繼續加油啊!






黎到晚上七點半,又夠鐘睇 夜光鬼魅巡遊!我特別響 Jack 黎到城堡嘅一刻影咗以下呢張相。




我真係好鍾意 夜光鬼魅巡遊,因為響晚上睇巡遊同日間嘅感覺真係好唔同!真係吸引好多!( 因為我想嘗試唔好成日用閃燈影相,所以呢一日啲相有部份係失咗手,比較朦,唔好意思 >_< )






明日世界怪誕夜 嘅派對繼續有表演睇,有遊戲玩;我又俾人叫咗上去玩,今次係要扮鬼臉!而我亦都終於第一次睇到 創戰記 表演 ElecTRONica!但係比我預期中冇咁好睇...




之前響 奇妙處處通 專頁見到 大街餐廳 推出咗 夜光鬼魅套餐,會員有折扣優惠,所以有啲心郁郁...  因為知道佢地啲菜色會有特別嘅設計,好似好得意咁!呢一晚唔知點解特別興奮,就決定去食!呢一次應該係我咁耐以黎第二次黎 大街餐廳 食飯,更加係第一次自己黎,主要係因為價錢較貴...其實今次有優惠都唔係平好多,但既然今次俾佢引誘到,一次半次就算啦!當係一次奇妙體驗囉!




啲食物嘅造型真係好有趣!有蜘蛛、南瓜、蝙蝠等等;啲醬汁仲整得有啲似血漿...  A_A








不過我覺得最過癮嘅都係呢杯特飲,佢地放咗盞燈入去閃下閃下,飲飲下仲會有隻眼望住你...





用一餐完美嘅晚餐黎為呢個晚上黎做一個終結真係最適合不過!( 仲好驚奇添! ) 又響 迪士尼黑色世界 過咗好開心嘅一日,係時候返屋企啦!下次先再黎挑戰黑色世界啦!


沒有留言:

張貼留言