2012年10月19日

再遊海洋公園, 挑戰哈囉喂! - 遊園感想

估唔到之前七年冇去過 海洋公園 嘅我,響六月尾去完之後,咁快又再有機會去玩... 響呢個時間去 海洋公園 都只係得一個原因嘅啫,就係同朋友去玩 十月全城哈囉喂 啦。

響上次去玩完之後寫嘅嗰篇文章都講過,因為我個人黎講並唔係太鍾意 海洋公園,所以我都唔會好似 迪士尼黑色世界 咁寫啲好詳細嘅遊玩報告,不過都會簡略咁講下感受嘅。( 話就話簡略,但都幾長,希望大家有時間的話都可以睇下,因為都算總括咗我多年來嘅想法... )






無論作為 迪士尼 粉絲又好,抑或普通嘅遊客又好,我都會覺得 迪士尼黑色世界 係更加值得欣賞。我咁講好似好主觀咁,但係請注意,我唔係講緊好玩啲又或者更值得去,而係更加值得欣賞。因為我好認為 迪士尼黑色世界 響好多方面都做得比 十月全城哈囉喂 更好,更優秀。響鬼屋嘅細緻程度、鬼屋嘅格局、活動主題故事、氣氛、園內佈置等等,迪士尼 都係更膀一籌;而呢幾方面亦係全世界咁多個 迪士尼主題公園 嘅強項,不過遊客會唔會去欣賞就係另一回事。

海洋公園 當然亦有自己嘅強項,相信亦係咁多年黎 十月全城哈囉喂 可以咁成功嘅主要原因。海洋公園 比較著重嘅係驚嚇方面嘅效果,務求令你響鬼屋內外都可以被人嚇到好興奮。無疑,一般年青人,包括我自己,不斷俾人嚇、見到啲好得意嘅鬼,係會覺得好刺激好過癮。但係同時間,係玩緊嘅時候,有時會覺得有啲野好似做得好求其,係為整而整咁。

另一方面,海洋公園其實限制係少好多,好多野做嘅時候會自由好多,做起上黎會簡單得多。例如,佢地可以好隨便咁因為要搞哈囉喂,而用埋後台區域,俾遊客入埋後台區域;唔需要怕影響公司形象,亦唔太需要擔心會嚇親小朋友,所以恐怖成份去到幾盡都冇所謂;仲有就係,佢地嘅表演者唔會有一個特定嘅背景角色,可以好隨便咁同遊客互動、講野。至於 迪士尼,因為擁有自身嘅品牌形象同埋原則,有啲野係絕對唔可以做嘅。所以,海洋公園能夠更加容易咁響活動入面做加入更多題材、元素,去遷就遊客嘅品味。

每個人都有自己嘅喜好,響 迪士尼 同埋 海洋公園 之間,自然各自會有自己比較鍾意嘅一個。我係一個比較感性嘅人,換言之,迪士尼樂園 嘅主題故事、氣氛係更加適合我。我突然咁有心機去寫咁一篇咁長,關於 海洋公園 嘅文章,係因為覺得可惜。每一年嘅萬聖節,總會聽到有人咁講:「去萬聖節活動,仲洗諗?梗係 海洋公園 好玩啲啦!」其實係好唔公平,因為兩邊都有好玩嘅地方,有值得去嘅原因,但係 迪士尼 就往往被人標籤咗。

有時都會希望一直響心中經已標籤咗 迪士尼樂園 嘅朋友,可以嘗試轉一轉個角度去睇呢個樂園。假如有機會去玩,無論係 黑色世界,抑或係平日,都唔好只係抱著一種去玩、尋求刺激嘅心態。因為呢個「主題樂園」,仲有好多野都等緊你去發掘,值得你去欣賞箇中奧妙。就好似我呢排玩多幾次 詭墳學院 嘅時候,慢慢會發現,原來入面有好多之前忽略咗嘅佈置;入到去嘅時候,除咗俾人嚇之外,亦都好似玩尋寶遊戲咁,一路行一路搵一啲有趣嘅佈置。能夠將自己親身投入樂園嘅故事世界,感受一下入面嘅故事氣氛,必定會玩得更開心!呢個亦係我欣賞呢個樂園,鍾意呢個樂園嘅最大原因!因為只有 迪士尼 先做到最完美嘅效果!

最後總結,我昨日響 海洋公園 嘅公園指南入面見到佢地嘅願景「海洋公園 力求成為一個世界級具領導地位的主題公園,為遊人帶來一個既開心又難忘的旅程,將遊人與大自然緊密連繫起來。」我只能夠說,海洋公園 要真正成為一個「具原創性」嘅「主題公園」,仲有好長嘅路要行...  總之,希望 香港迪士尼樂園 同埋 海洋公園,兩者都可以響未來繼續努力,繼續進步啦!


沒有留言:

張貼留言