2012年10月21日

自創長篇故事 -《黑色兩路》第四章 - 黑暗之夜的降臨

其實《黑色兩路》呢個故事已經過咗三集啦!而家就再為大家送上故事嘅第四章啦!有網友問到,呢個故事會有幾多集,事實上,我自己都唔知,我而家都只係有個故事大綱;之後每一次先跟住腦裡面嘅大綱去寫,當寫到去適當長度時,就會停,完成一章。我預計而家已經去到一半;放心,故事一定會響萬聖節前完結,過咗的話睇黎都冇意思啦!我已經諗好,響故事尾段加入一個刺激玩法,所以希望大家可以繼續期待呢個故事嘅去向!

上次講到響 帆佩兒 同埋 維爾 失蹤之後,貴凡士學院 兩間書院出現咗一啲古怪嘅傳聞。亦因為呢啲傳聞,更加令到書院間嘅仇恨愈演愈烈!究竟之後會發生啲咩事呢?呢排功課、考試都開始多,所以有時都好累,如果有延遲嘅話,都希望大家可以見諒。>_<



純樸的 貴凡士學院 為學生提供高等教育,希望能夠培養出最優秀的人才,最精英的領袖。
但是,當競爭持續、怨恨加劇,校訓被遺忘的時候,最終令到整間學院都遭遇不幸…

詭異的傳聞每一天都在學院之中繼續引起迴響,而轉眼間,兩位學生都已經失蹤了一個月;
可惜,帆佩兒 和 維爾 的名字,好像慢慢地在同學們的心中消失,再也沒有人記得他們。
他們倆,曾經在黑暗的樹林中望著天空上圓圓的月光,心裡想著要跟自己的愛人見面;
而就在一個月後的這一個晚上,同樣的月光再次浮現,在 貴凡士學院 的上空淡淡地閃爍著。





然而,明月高掛的景象沒有維持得太久;突然,風雲變幻,開始吹起強風,月光被密雲遮蓋。
在這深夜時份,大家都經已熟睡,無論是小鎮抑或是學院,原本已經沒有半點燈光;
但這些突如其來的黑雲,卻令周圍變得更加黑暗陰森,就好像整個地區都被奪走了它的氣息。

當整個地區都被黑暗籠罩的時候,卻有一個地方發出了異常的強光,沒有並黑暗攻陷。
這裡就是 貴凡士學院 的小花園;光,從石屋中發出,穿過木門上的裂縫滲透了出來。
終於,木門打開,射出刺眼的強光;同時亦有迷霧從石屋中散發,令花園更顯撲朔迷離。





就在這一刻,身影擋住了石屋的強光;有兩個人從石屋中走了出來,站在花園中,互相對望。
其中一位女性,擁有美麗的身軀,身穿華麗的暗紅色長裙;頸上的掛飾,就好像是蝙蝠的翅膀。
至於另一位男性,身材健碩,身上綁上了一條條的皮帶;他的肩膊上,披上了好像是狼的皮毛。
而更值得留意的是,他們二人的身上竟然各自紋上了 歌帆書院 以及 賽布書院 的徽號…
他們互相帶著充滿仇恨的目光, 對望了一會兒;之後,便各自轉身離去,在黑暗之中消失…





黎明來臨,又再是一天的開始;鎮上的所有人、學院的所有學生,都不知道昨晚所發生的事。
不過,在 貴凡士學院 內,有學生在校園中發現了一個怪異的現象,一個令人心寒的現象。
就在平時被忽略的小花園之中,只是經過一個晚上,出現了令人感到意外的劇變!
整個花園被藤蔓纏繞,燦爛盛放的花兒變得凋零,原本漂亮的花圃變成了一個個的墳墓;
莊嚴的學生銅像,被可怕的魔間守衛所取代;在石屋的前後更加出現蝙蝠和狼的石像!





看到了這樣的情景,學院的學生頓時感到了無比的愕然和害怕,因為他們終於都醒覺:
之前詭異的傳聞根本就不是惡作劇,眼前可怕的景象根本不可能是惡作劇,一切都是有關連的…
沒錯,他們終於都醒覺,自己或許將會遭遇不幸;但他們不知道的是,這只不過是惡夢的開始...







好啦,第四章又完結啦!黎到呢到,再次又有一個個疑團出現,令到整個故事變得更加神秘!但係呢,我有啲擔心響過去四章入面有部份含意我寫得未必太明顯,令到大家唔係太注意得到。所以而定響第四章完結之後,同大家再一次睇返之前第一章至第四章有咩著眼點!

第一章:俾過一啲中英文翻譯對照,有部份有意義,有部份係冇嘅,應該明白得到嘅,嘿嘿!
第二章:帆佩兒、維爾 個名有特別意義,其實就係 Vampire 同埋 Were 嘅譯音!
第三章:帆佩兒、維爾 響月圓之夜之後就失咗蹤,其實佢地兩個已經唔響呢個世界上...
第四章:響石屋入面出黎嘅兩個人係邊個,相信都呼之欲出啦!不過佢地嘅關係其實非比尋常!

以上就係黎到呢一刻,每一個章節要留意嘅著眼點;再俾多個提示,四個著眼點會互相有聯繫嘅!最後,小弟有一個小請求,因為今次係我第一次認真去寫一個長篇故事,所以想請大家俾下意見;你鍾意以前一篇過,抑或可以好似今次咁長,有啲神秘感?有冇邊方面你係覺得唔足夠?無論係好定壞,有咩意見都可以提出,咁我可以從中學習,下次可以再嘗試寫得更好!再一次多謝大家嘅支持!如果真係鍾意我嘅故事,對佢地有興趣的話,其實都可以留言討論下架!唔單止係我同你可以討論,其實大家一齊討論一下,話唔定可以搵到更多嘅著眼點架!;)


沒有留言:

張貼留言