2012年10月22日

黑色印記尋覓之旅! 與魔黨領袖進行秘密私會!

星期四去咗 海洋公園,昨日星期日返到去我主場玩 黑色世界!始終都係 迪士尼 比較啱我性格!今次好可能係我最後一次可以完全體驗 迪士尼黑色世界2012,因為都未必會再入去啦...  或者萬聖節當日會再入一入去啦,不過上完堂入到去可能已經晚上八點幾,應該會錯過部份節目。如果萬聖節真係入去,相信兩間鬼屋一定會好多人排隊,所以今次亦都把握機會玩多最後一次!同之前幾次一樣,一去到下午兩點鐘,我就準時去到排隊,咁就唔洗等咁耐啦!




玩完兩間鬼屋,我就返到去 美國小鎮大街,上次剩係畫咗 Zero,今次當然要畫埋佢嘅主人 Jack!




唔好以為佢個樣咁簡單就好易畫,原來都有難度架!好彩,我畫嘅呢幅應該都仲認得出係 Jack 嘅...




上次響 動畫藝術教室 旁邊就有 Pluto,今次仲有 Goofy 一齊響到添啊!等我又走埋去影下佢地先!




我終於都借咗爸爸部手機拎入樂園玩 黑色聯盟戰!所以今日嘅主要任務就係要去 黑色聯盟私會!之前響應用程式慢慢玩下玩下就拎咗大約二十萬分,今次終於都有機會同 殭屍詭姬 見面!私會完結之後,即時傳送咗以下呢一條訊息俾我,仲可以下載埋最後一幅好靚嘅手機背景圖片!





嘿嘿,同 殭屍詭姬 見面之後,我就即刻轉黨!點解我咁唔忠心呢?因為我想同埋 狼人戰臣 見面!雖然我轉咗去狼人族,但係我嘅心依然響殭屍黨架!殭屍黨要繼續努力啊!要蠃啊!因為轉黨之後,之前嘅所有戰績會被重置,所以我就響樂園入面搵黑色印記,務求要拎返五萬分!










響搵完黑色印記之後,我突然發現我之前猛咁玩係有少少多餘,因為樂園入面嘅印記真係好強!我諗我搵咗嘅印記,大約只係全個樂園入面嘅一半,但係我已經拎到十五萬分!每個都加好多分!既然已經超額完成,我又再次返到去 黑色聯盟報到中心,同 狼人戰臣 進行秘密私會!




黎到傍晚,都係同之前幾次差唔多,睇下 迪士尼朋友 同埋 殭屍戰狼人,影下相。但係我都仲係有啲唔開心!因為 黑色世界 活動只係剩返大約一星期,我都仲未見過 Duffy 出黎!






響樂園官網見到,夜光鬼魅巡遊 響部份比較多人嘅日子會有兩場,唔知道萬聖節會唔會有兩場呢?如果嗰晚得一場的話,咁呢一次已經係我今年最後一次睇 夜光鬼魅巡遊,所以我都特別珍惜!








玩得開心,又能夠促使我買野!呢一日嘅戰利品,黑色世界 主題文件夾,同埋兩款奇妙紀念幣!( 玩得開心就有心情買野,但我又成日話要慳錢,咁我應該希望自己玩得開心定唔開心好呢?XD )



沒有留言:

張貼留言