2012年10月8日

太陽落下, 黑夜降臨, 黑暗之門正式打開!

迪士尼黑色世界2012 終於響10月4日無聲無色地開始咗...  點解話佢無聲無色呢?因為通常每個特備活動嘅第一日都係媒體預覽日,會有啲類似啟動儀式咁嘅環節。但可能因為預覽日一早就已經響9月進行咗,所以10月4日當日都冇咩特別,靜靜地正式開始咗。




呢一日同我9月29日去試玩差唔多,氣氛依然都係好好;惟一唔同嘅,人好似多咗喎!A_A  咁係唔係要祝賀一下樂園今次宣傳成功呢?接著來黎仲有成個月,繼續加油!




隨著黑色世界活動正式開始,園內不同事物作出更新;其中,活動指南、時間表經已換上新封面!




黑色聯盟報到中心 亦都正式開放啦!位置係響 動畫藝術廊,門口都新增咗招牌、海報等嘅佈置。








只要響 黑色聯盟戰 獲得50000黑色力量或以上,就可以黎呢到同 殭屍詭姬 或者 狼人戰臣 私會!不過因為我唔係用自己部電話玩,當日入去樂園嘅時候,部電話唔響身,所以就冇得體驗...  遲啲搵一次叫媽媽借佢部機俾我用一日,我拎入黎樂園玩!仲可以順便追蹤埋園內嘅黑色印記!






而 動畫藝術廊 旁邊嘅 動畫藝術教室,響黑色世界活動期間會教大家畫 Jack 同埋 Zero 啊!




至於 阿積炸雞漢堡套餐 亦都再次返黎啦!我上年都食過幾次,當日我都即刻去咗 火箭餐廳 食!




由即日至10月28日,逄星期四至日,以及萬聖節10月31日,都會有 迪士尼黑色世界2012 活動。真係唔知道,我響呢個月裡面究竟會入去幾多次呢?因為我實在太鍾意黑色世界活動啦!>_<


沒有留言:

張貼留言