2012年10月7日

個人化造型名牌 - Duffy又有新飾物!

星期四入去嘅時候又買多咗一個名牌,今次就係整俾 Duffy,俾佢地戴起佢做飾物嘅。一開頭睇幅圖嗰陣真係覺得唔係太靚,諗住買一個就算;而家愈買愈多,可能因為實物靚啲啦。好啦!下次同佢地入樂園玩,同埋帶佢地去美國玩嘅時候,就俾佢地戴住呢個名牌啦!






2012年10月1日

星期六終於買咗個人化名牌啦!實物靚過睇相!搞到我忍唔住買多個 Winnie the Pooh...  而家諗諗下,我應該整返個「Duffy」,俾佢地用黎做飾物,下次帶佢地入園嘅時候俾佢地戴住!( 唓!好似有人話過買一個就夠,買多一個就算啦,咁點解而家會愈買愈多嘅?!XD)






2012年9月29日 

上一次就講到我嘅夢想之路需要暫時停一停,因為我個時間表未能允許我申請做兼職演藝人員...  昨日,樂園嘅Facebook專頁又上傳咗一張商品宣傳圖,今次推銷嘅係個人化演藝人員造型名牌!可能因為需要清楚地同真正嘅演藝人員名牌作出區分,所以啲款式都幾「與別不同」...  其實,響呢個時候,樂園推出呢個咁得意嘅飾物,對我黎講,有更特別嘅感覺...  成為演藝人員係我嘅夢想,但係就因為種種原因需要延遲。而呢個飾物就可以俾我暫時幻想住先...  不過我始終都想戴起一個真正嘅演藝人員名牌,實現自己嘅夢想,而唔係單單響腦入面幻想...


沒有留言:

張貼留言