2012年10月5日

迪士尼黑色世界2012 - 9月29日終極試玩報告!!

好啦!迪士尼黑色世界2012 昨日終於都正式開始啦!昨日我都有入去再次親身體驗。不過響講昨日嘅野之前,要講返上次試玩先。本身諗住最遲星期二要出架啦,不過又係因為懶...




上星期六,我去咗更新做成人身份證,之後就搭巴士入樂園啦!( 我都係第一次坐巴士入去咋!) 一落車,又係一支箭咁衝去樂園正門;而我嘅9月29日黑色世界試玩日亦正式開始!




一入到去,就俾一位演藝人員哥哥叫停我,佢問我幾多歲;我答佢18歲之後,佢就話想做個調查。( 嘿嘿!我知道佢地要嗰位賓客18歲或以上先會做調查,我啱啱先過咗生日冇幾耐!) 響完咗調查之後,佢仲送咗一個杯墊同埋一啲貼紙俾我!杯墊上嘅圖片係 反斗奇兵大本營 黎架!




冇見兩個禮拜,又去睇下樂園有咩唔同先!小熊維尼歷險之旅 門口旁邊新加咗個地圖喎!呢幅咁靚嘅 百畂森林 嘅地圖,我響 東京迪士尼樂園 小熊維尼獵蜜記 見過架!





至於 迷離大宅 亦都繼續揭開佢嘅面紗,慢慢展現響大家嘅眼前。真係期待佢下年開幕!





之後去搵下啲穿上萬聖節服裝嘅 迪士尼朋友 先‌!睇下 米奇、米妮、奇奇、帝帝 佢地套衫幾靚!








影完佢地之後,兩間鬼屋都未夠鐘開放,所以又去搵啲野搞先!呢一日終於攞到 米奇 貼紙!




今日亦都終於拎到我超鍾意食嘅 Dole 果乾,當日食咗好多包,仲好貪心咁拎多四包返屋企食!原諒我啦!我去過好多間大型超級市場,搵咗成年,都買唔到呢種咁好味嘅果乾!>_<




鬼屋開啦!我梗係去玩咗上次冇玩到嘅 黑色馬戲班 先啦!有幸成為全日第一位賓客進入馬戲班!其實我未試過自己一個入鬼屋,仲要行最頭!後面啲人又行得比較慢,成日唔見咗,都咪話 唔驚...  第一次玩 黑色馬戲班 2012年版本嘅時候我唔係睇得太清楚,再玩多次先睇到同上年有咩分別。有一個位我真係俾佢呃到!我望住前面,諗住同上年一樣嘛,點知佢突然響我後面嚇我!上年玩過 黑色馬戲班,又已經玩埋2012版本嘅朋友應該知道我講緊邊個位架啦!;)

呢一日亦都再玩下 詭墳學院,發現同上次試玩又有啲唔同,今次玩得比較詳盡啲,幾得意。上次應該係因為已經過咗樂園關閉時間,都仲有好多人響出面等緊,所以要玩得快啲清人。之後又再玩,響學院入面再慢慢發現到更多有趣嘅佈置!所以大家有機會的話都可以玩多幾次!

開始日落,我亦都係時候變身啦!我穿上自己嘅萬聖節飾物後,去咗 明日世界 嗰塊魔鏡影相。奇妙處處通 會員只要去影一影相,影完之後就可以去會員服務中心拎禮物,詭墳學院 書帶。估唔到都幾大條,仲幾靚添!我仲順便拎埋另一份會員專享禮物,兩大魔黨嘅紋身貼紙!





換完禮物,響 美國小鎮大街 行下,見到 阿積Jack 同埋 莎莉Sally 響大街廣場同大家見面喎!





我嘅策略係響日落前要玩哂兩間鬼屋,避開夜間進場嘅賓客,如果唔係就要等多好多時間。咁兩間鬼屋都玩哂啦,又有咩可以做呢?時間充足,可以俾我慢慢睇返哂上次錯過咗嘅表演!第一個表演嘅規模比較細,不過都好精彩架!就係一班 迪士尼朋友 會響 幻想世界 跳舞!調皮嘅音樂響起,米奇 同佢班老友記就行出黎,跟隨節奏跳舞,齊齊開一個萬聖節派對!






我一聽到個音樂嘅時候,第一個反應係:嘩!個感覺咁似東京迪士尼嗰邊啲表演嘅?!連跳舞都好似,不過呢邊仲好過嗰邊,因為唔係跳得好耐,反而冇咁沈悶。有一樣野我響之前分享日本迪士尼之旅嗰陣冇特別講到嘅,係關於 迪士尼朋友 嘅街頭表演嘅;我響 東京迪士尼海洋 睇街頭表演嘅時候,就算有 Duffy 座陣,我都冇睇哂全場;因為實在係太長啦!啲舞步仲要跳黎跳去都差唔多!所以,香港迪士尼樂園 今次值得一讚!





緊接其後嘅,就係 夜光鬼魅巡遊!冇見成年,再次見面啦!巨型 Jack,為巡遊揭開序幕!就算睇咗咁多年,對我黎講,佢依然係咁有吸引力!因為嗰種詭異嘅感覺真係好正!




響大街睇完巡遊,路過又見到演藝人員響地面砌咗個 Jack,得意得黎又搞鬼!




睇完巡遊,又再去到 明日世界怪誕夜 睇下,去到嘅時候剛剛有 激光俠Laserman 嘅表演。表演完結之後,就有DJ 朱薰、迪偉 出黎同大家玩遊戲,都玩咗好幾個遊戲;最後一個遊戲係估歌仔,因為我企得比較前,台下有演藝人員見唔夠人,就問我玩唔玩;我初頭有啲猶豫,因為我聽嘅歌唔算多,所以冇咩信心,不過佢就話俾我知唔會好難,既然係咁,我就鼓起勇氣,上咗去玩啦!最後,我都估到一首歌咁大把,哈哈!安慰獎係搖搖,我雖然唔識玩,不過都留低做個記念啦!遲啲等我貼個黑色世界標誌上去先!




睇咗三個表演,係時候開餐啦!我去咗 灰熊山谷 食沙律,又叫咗杯 噴泉特飲,都幾好味。因為我平時唔飲汽水嘅,所以一直都冇試,但係嗰晚咁開心,唔理啦,即管買黎飲啦!




食完野補充完體力之後,就繼續行程啦!鬼屋玩完,表演睇得七七八八,之後主要都係影相。我由 灰熊山谷 出發,首先黎到 黑色馬戲班;馬戲班附近又有 勾魂使者 出沒!





咒怨黑森林 充斥著濃霧,鬼怪們響陰森嘅樹林出沒;不過我呢一日就冇特別行入去影相。




出到去 中央廣場,之前影相嘅時候未有燈光效果,今次有燈光啦,詭秘感即時倍增!




再次黎到 詭墳學院 嘅入口,詭墳校長 銅像嘅眼睛發出紅光,就好似想檢查呢班新學生咁...





詭墳學院 響晚上嘅等候時間都比較長,但係唔洗怕!樂園氣球師響等待區為大家帶黎歡樂!




返黎 美國小鎮大街,黑色力量經已入侵每一棟建築物,古怪嘅現象響牆上展現!




除咗黑色力量入侵小鎮之外,一眾殭屍以及狼人亦進駐大街,世紀大戰一發不可收拾。呢到亦係最後一個我要睇嘅表演;狼人叫囂,殭屍應戰,兩大陣營誓要決戰到底!我覺得呢個表演又係水準之作,無論音樂、燈光效果,又或者係舞步,我都覺得唔錯。以前嘅 群魔起舞 已經幾好睇,今次再加入對決場面,令整個表演變得更加緊張刺激!







表演完結後,殭屍們與狼人們亦繼續響街上流連,我當然要把握機會,影下佢地啦!







我特別鍾意呢兩張相,因為佢地兩個陣營通常係響大街前後各有各行,互不相干嘅;而呢兩張相就係響大街嘅中間位置影嘅,佢地偶然會有啲「交流」,哈哈!





鬼屋,Clear!表演,Clear!各個任務都順利完成,咁我都唔留咁夜啦,大約十點鐘就離開樂園。





總括黎講,今年 迪士尼黑色世界2012 俾我嘅感覺係比上年更多姿多彩,因為今年有好多新元素!兩大黑暗陣營之間嘅對決真係好有魅力!兩間鬼屋,無論新或舊,都帶俾人好多驚喜!平時黑色世界係我全年入園最密嘅日子,今年可能會仲密!XD   都係嗰句,我地樂園入面見啦!


沒有留言:

張貼留言