2012年10月4日

哀悼海難遇難者... 樂園決定於10月4日取消煙花表演...

黎到10月4日全港哀悼日,今晚響 香港迪士尼樂園 將會係一個沒有煙花嘅晚上...  今日入到去嘅時候,可以見到園方都放咗幾個告示牌,話俾賓客知道今晚嘅煙花表演將會取消。




踏正中午12點,亦有廣播表示為海難遇難者默哀三分鐘,可惜嘅係周邊強國人依然嘈到拆天... 唉...  另外一樣比較遺憾嘅係,園方今次並未有降半旗;唔係我要求高啊,我記得曾經試過降半旗。




不過點都好,無論呢啲象徵性嘅野,做得多定少,都冇咩大分別嘅,最緊要係有心就可以了。





2012年10月3日

樂園出咗最新公佈,表示聽日嘅 星夢奇緣 煙花表演將會取消,以悼念今次事件嘅遇難者。我本身諗緊,10月4日定為全港哀悼日,繼續 迪士尼黑色世界2012 會唔會唔係咁好呢...?不過我都明白應該就唔可能延遲架啦,因為當中都涉及好多因素,唔係話延遲就延遲嘅。但係我都好欣賞今次樂園主動取消煙花表演,作為本地景點,起碼都可以擔起應有嘅良心責任。






2012年10月2日

估唔到係咁短嘅時間之內,又要為呢個Blog換上黑白標題圖片,今次更加比上次悲慘好多...  原本開開心心諗住去睇煙花,卻遇上咁嘅意外...  我昨晚去咗送機,一直都唔知發生咗咁嘅事...   返到屋企,聽到呢單新聞之後都好震驚...   心入面好唔舒服,有時候,生命真係好脆弱...  惟一可以做嘅,只可以響心裡送上祝福;希望遇難者響天上可以得到安寧,家屬亦可以得到平安。

但係,我覺得更可惜、更痛心嘅係,有部份傳媒,甚至係議員,竟然借呢件事黎抽水。我覺得咁樣嘅行為好唔尊重遇難者,亦唔見得係體恤家屬,純粹為自己搏多啲支持;唔該彈開。

今次我換黑白圖片之外,亦特別換咗幅相,避免黑色世界呢種主題同今次嘅意外掛勾。呢幅圖會持續兩日直到10月4日;雖然唔算係長時間,不過最起碼,可以表達到我呢一刻嘅心情...






2012年9月30日

大家今日入黎呢個Blog嘅時候有冇以為自己去錯Blog呢?點解咁黑暗嘅?哈哈!放心,你的確係睇緊 Tho's Dreams,只不過係黑色力量已經入侵咗呢個Blog啦!為配合 迪士尼黑色世界2012 將會響今個星期四正式開始,我亦再次換上新嘅標題圖片!




如果大家睇真啲嘅話,兩旁更加有兩大魔黨嘅標誌!( 不過使用手機瀏覽的話就未必睇到啦... ) 另外,大家之前都應該已經留意到,左手邊亦加入咗 迪士尼黑色世界2012 一欄;只要Click一Click,就可以好方便快捷咁轉到去 迪士尼黑色世界2012 主題文章頁面。黑色力量將會繼續擴張,為大家帶來更多關於黑色世界嘅文章,以及一篇原創故事,敬請期待!


沒有留言:

張貼留言